سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/9/21 18:27:05
درمانگاه شهر مهاجران شبانه روزی شد؛

افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بهار به زودی

فتح اله توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس با اشاره به اینکه محرومیت‌زدایی در حوزه سلامت امری ضروری است گفت: در راستای پیگیری مطالبات به حق شهروندان مهاجران و مذاکراتی که با وزیر بهداشت صورت پذیرفت دستور صریح این مقام مبنی بر ۲۴ ساعته شدن درمانگاه این شهر اخذ شد.

شناسه خبر: 13056

 

به گزارش نشاط بهار، فتح اله توسلی نماینده مردم بهار و  کبودراهنگ در مجلس با اشاره به  اینکه محرومیت‌زدایی در حوزه سلامت امری ضروری است گفت: در راستای پیگیری مطالبات به حق شهروندان مهاجران و مذاکراتی که با وزیر بهداشت صورت پذیرفت دستور صریح این مقام مبنی بر ۲۴ ساعته شدن درمانگاه این شهر اخذ شد.

 

فتح الله توسلی  ادامه داد: پس از مکاتبات مداوم بالاخره چارت درمانگاه شبانه روزی شهر مهاجران با اعلام وزارت بهداشت به دانشگاه علوم پزشکی همدان مقررشد  مرکز خدمات جامع سلامت مهاجران به درمانگاه شبانه روزی تغییر یابد.

 

نماینده مردم شهرستان های بهار و کبودراهنگ  با بیان اینکه درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بهار به زودی به بهره‌برداری می‌رسد گفت: درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان بهار در چهار سال گذشته متوقف شده بود و پیمانکار طرح کاری انجام نمی داد که پیگیری لازم را انجام دادیم و کار انجام شد.

 

توسلی تصریح کرد: تجهیزات لازم و نیز نیروی لازم برای این درمانگاه از طریق آزمون تأمین شده است و به زودی درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان بهار افتتاح می‌شود تا دسترسی مردم این منطقه به خدمات درمانی افزایش یابد.

 

وی همچنین با اشاره به بحث نیاز دارویی و درمانی شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ خاطرنشان کرد: انبارهای دارویی دو شهرستان کبودراهنگ و بهار خالی بود که مشکل دارویی و درمانی این دو شهرستان را سه بار از طریق معاونت غذا و دارو پیگیری کردیم و بسته‌های دارویی سرم و دارو برای این دو شهرستان ارسال شد که مردم دچار مشکل نشوند.

 

نماینده مردم شهرستان کبودراهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بحث کمک به خانه‌های بهداشت و تعمیر و تجهیز آنها برای شهرستان بهار تأمین دستگاه سی‌تی‌اسکن مصوب شده و در نوبت تحویل است.

 

توسلی مطرح کرد: برای درمانگاه سیمین بهار که چند سال متوقف شده بود نیز دو میلیارد اعتبار نقد اخذ کردیم ضمن اینکه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای درمانگاه مجموعه فرهنگیان شهرستان بهار که متوقف شده بود، اخذ شده است.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی