سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

جلسه‌ی جمعیت و جوانی با هدف تکریم نهاد خانواده با حضور معاون امنیتی و سیاستی فرمانداری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، اداره ورزش و جوانان، رئیس آموزش و پرورش بهار و لالجین، بسیج خواهران، نیروی انتظامی و به دبیری امور بانوان فرمانداری در سالن جلسات فرمانداری بهار برگزار شد.

شناسه خبر: 13063

 

به گزارش نشاط شهر، جلسه‌ی جمعیت و جوانی با هدف تکریم نهاد خانواده با حضور معاون امنیتی و سیاستی فرمانداری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، اداره ورزش و جوانان، رئیس آموزش و پرورش بهار و لالجین، بسیج خواهران، نیروی انتظامی و به دبیری امور بانوان فرمانداری در سالن جلسات فرمانداری بهار برگزار شد.

 

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان بهار با اشاره به نقش و اهمیت خانواده که یکی از نقاط قوت نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: دشمنان نیز با علم بر این مسئله، نهاد خانواده را هدف اصلی خود قرار داده اند.

 

رضا نصرتی گفت: به همین منظور به دستور فرماندار محترم،  پیگیری ها و برنامه ریزی های صورت گرفته همایش جمعیت و جوانی در سال جاری برای دومین بار در دی ماه برگزار خواهد شد.

 

 

وی افزود: هدف از برگزاری نمایش تکریم مقام خانواده و زن و فراهم سازی بستر و ایجاد انگیزه برای فرزند آوری است.

 

نصرتی در ادامه گفت: برگزاری چنین همایش هایی موجب جوان سازی جمعیت شده که با توجه به چشم انداز های کشور، جمعیت جوان و تازه نفس در رشد اقتصادی و پیشرفت کشور بسیار مؤثر می‌باشند.

 

وی افزود: در این همایش میزبان زنان از گروه‌های مختلف جامعه از جمله بهورز ،ماما، طلاب و مدیران و معلمان مدارس و گروه‌های دیگر خواهیم بود که به صورت خاص و عام از آنان دعوت بعمل خواهد آمد.

 

رضا نصرتی عنوان کرد: با فرهنگ سازی، اطلاع رسانی از طریق رسانه ها و فضای مجازی، برگزاری کارگاه های آموزشی و همایش ها این تفکرات تغییر خواهد کرد و شاهد افزایش فرزند در خانواده ها خواهیم بود.

 

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری در پایان گفت: در دوسال اخیر با توجه به شیوع ویروس کرونا برگزاری این دست برنامه ها در فضای مجازی انجام می‌شد اما مسئله خانواده یک مسئله بسیار مهم و حیاتی است که باید سعی شود در این زمینه برنامه ها، کارگاه ها و همایش های بیشتری برگزار شود.

 

آرزو میرزایی

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی