سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/9/27 10:03:33
به میزبانی شهردار و اعضای شورای اسلامی برگزار شد؛

برگزاری مراسم تجلیل از رانندگان حمل و نقل عمومی درون شهری شهر بهار

مراسم گرامیداشت روز حمل و نقل و قدردانی از تاکسیرانان خدوم، با حضور فرماندار شهرستان بهار، شهردار بهار، بخشدار ،رئیس پلیس راهور و اعضای شوراي اسلامی برگزار شد.

شناسه خبر: 13066

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری بهار، همزمان با ۲۶ آذر روز حمل و نقل عمومی مراسمی به میزبانی شهردار و اعضای شورای اسلامی و با حضور  فرماندار،بخشدار ، رئیس پلیس راهور و رانندگان تاکسی درون‌شهری و شهرداری ، برگزار شد.

 

 

 

در ابتدای این مراسم ماهری رئیس شورای اسلامی ، ضمن خیر مقدم و تبریک این روز به رانندگان تاکسی و خانواده‌ ارجمند آنان اظهار داشت : مجموعه شورای اسلامی بر این اعتقادیم که شما عزیزان امین جان ، مال و ناموس مردم هستید و قشر زحمتکش و خدمت رسانید و در همین راستا به پاس قدردانی از شما عزیزان تصمیم بر آن شد که به همت شورای اسلامی ، شهردار محترم  طی مراسمی از زحمات رانندگان در حوزه حمل ونقل شهری  تجلیل بعمل آید.

 

 

در ادامه فرجی فر شهردار بهار نیز ضمن  عرض تبریک روز حمل و نقل،  تاکید نمود: امروز شما با فداکاری ،مردم را به مقصد و مبدا می رسانید و تمام شرایط را محیا می کنید که زندگی توام با رفاه و فراغت را داشته باشند.

 

مهندس فرجی افزود: از همه شما کمال تشکر را داریم و من هم بعنوان خادم شما تمام تلاش ما همین است که شرایطی فراهم نمائیم که بتوانیم تمام دغدغه های شما و گوشه ایی از مشکلات شما را حل کنیم.

 

وی ادامه داد: مسائل و مشکلات زیاد می باشد و باید همه ما با راه حل و همفکری بتوانیم مشکلات را آسان و حل کنیم. ،در سطح شهر ۶۵ دستگاه تاکسی داریم که ۳۵ دستگاه عمر بالای ۱۲ سال دارند و باید نوسازی گردند.

 

شهردار بهار گفت: به نظر من تاکسی ها ویترین متحرک شهری هستند یعنی همه ما همکار هم هستیم و جدا از هم نیستیم. در  گذشته شهرداری یک نهاد خدماتی بود ولی در حال حاظر یک نهاد اجتماعی است. معشیت شما برای ما و مسئولین مهم می باشد.

 

 شهردار بهار در پایان از زحمات همه رانندگان تشکر کرد.

 

در ادامه مراسم فرماندار شهرستان بهار این روز را به همه رانندگان درون و برون شهری تبریک گفت و افزود انقلاب ما برکات زیادی داشت و دستاوردهای زیادی به برکت انقلاب حاصل گردیده است.

 

 

در پایان از زحمات رانندگان خدوم و نمونه حوزه حمل و نقل با اهدای لوح سپاس،  تقدیر و تشکر گردید و با بررسی مسائل و مشکلات آنان، حمایت همه جانبه شورای اسلامی و مجموعه مدیریت شهری را در راستای رفع مشکلات رانندگان با فراهم کردن بستری مناسب اعلام نمودند.

 

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی

برخی که ادعای دینداری و انقلابیگری داشتند به علما و نخبگان توهین کردند/ مارپیچ سکوت شکسته شد، تا کی باید تحت خفقان این تخریب‌ها باشیم؟/ یک روز برای زندگی‌کردن زندگی نکرده‌ام/ به برخی با ورود به عرصۀ انتخابات تهمت‌زده شد؛ من نمی‌توانم محبت و زحمات آن‌ها را جبران کنم/کار تازه شروع شده است؛ کشور به عقلانیت انقلابی نیاز دارد

باید با در نظر گرفتن دغدغه‌های ۱۴ میلیون نفری که به نامزد پیروز رأی ندادند، اجازه ندهیم که آن‌ها مأیوس شوند / این انتخابات حاوی پیام‌های مهم کاهش مشارکت بود / عدم تمایل بخش قابل توجهی از مردم برای استفاده از حق انتخاب خود باید اهل سیاست را به خود بیاورد؛ نمی‌توانیم به راحتی از کنار آن بگذریم / مهم‌ترین نکته این است که این کاهش مشارکت برای ما تبدیل به یک مسئله جدی شود

چشم بستن بر روی ناعدالتی‌ها دلیلی بر عدم حضور مردم پای صندوق‌های رای است/ موضوع امروز ما شرکت در انتخابات و انتخاب درست است/مردم ما عاقل و دانا هستند و قدرت انتخاب دارند/ رشد اقتصادی کشور وابسته به حضور در مجامع بین‌المللی است/ چرا باید هر روز با افتخار درصد واریز یارانه‌ها و یا درصد افزایش افراد تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی اعلام شود مگر مردم ریزه‌خوار و یا فقیر هستند؟