سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/9/27 10:03:33
به میزبانی شهردار و اعضای شورای اسلامی برگزار شد؛

برگزاری مراسم تجلیل از رانندگان حمل و نقل عمومی درون شهری شهر بهار

مراسم گرامیداشت روز حمل و نقل و قدردانی از تاکسیرانان خدوم، با حضور فرماندار شهرستان بهار، شهردار بهار، بخشدار ،رئیس پلیس راهور و اعضای شوراي اسلامی برگزار شد.

شناسه خبر: 13066

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری بهار، همزمان با ۲۶ آذر روز حمل و نقل عمومی مراسمی به میزبانی شهردار و اعضای شورای اسلامی و با حضور  فرماندار،بخشدار ، رئیس پلیس راهور و رانندگان تاکسی درون‌شهری و شهرداری ، برگزار شد.

 

 

 

در ابتدای این مراسم ماهری رئیس شورای اسلامی ، ضمن خیر مقدم و تبریک این روز به رانندگان تاکسی و خانواده‌ ارجمند آنان اظهار داشت : مجموعه شورای اسلامی بر این اعتقادیم که شما عزیزان امین جان ، مال و ناموس مردم هستید و قشر زحمتکش و خدمت رسانید و در همین راستا به پاس قدردانی از شما عزیزان تصمیم بر آن شد که به همت شورای اسلامی ، شهردار محترم  طی مراسمی از زحمات رانندگان در حوزه حمل ونقل شهری  تجلیل بعمل آید.

 

 

در ادامه فرجی فر شهردار بهار نیز ضمن  عرض تبریک روز حمل و نقل،  تاکید نمود: امروز شما با فداکاری ،مردم را به مقصد و مبدا می رسانید و تمام شرایط را محیا می کنید که زندگی توام با رفاه و فراغت را داشته باشند.

 

مهندس فرجی افزود: از همه شما کمال تشکر را داریم و من هم بعنوان خادم شما تمام تلاش ما همین است که شرایطی فراهم نمائیم که بتوانیم تمام دغدغه های شما و گوشه ایی از مشکلات شما را حل کنیم.

 

وی ادامه داد: مسائل و مشکلات زیاد می باشد و باید همه ما با راه حل و همفکری بتوانیم مشکلات را آسان و حل کنیم. ،در سطح شهر ۶۵ دستگاه تاکسی داریم که ۳۵ دستگاه عمر بالای ۱۲ سال دارند و باید نوسازی گردند.

 

شهردار بهار گفت: به نظر من تاکسی ها ویترین متحرک شهری هستند یعنی همه ما همکار هم هستیم و جدا از هم نیستیم. در  گذشته شهرداری یک نهاد خدماتی بود ولی در حال حاظر یک نهاد اجتماعی است. معشیت شما برای ما و مسئولین مهم می باشد.

 

 شهردار بهار در پایان از زحمات همه رانندگان تشکر کرد.

 

در ادامه مراسم فرماندار شهرستان بهار این روز را به همه رانندگان درون و برون شهری تبریک گفت و افزود انقلاب ما برکات زیادی داشت و دستاوردهای زیادی به برکت انقلاب حاصل گردیده است.

 

 

در پایان از زحمات رانندگان خدوم و نمونه حوزه حمل و نقل با اهدای لوح سپاس،  تقدیر و تشکر گردید و با بررسی مسائل و مشکلات آنان، حمایت همه جانبه شورای اسلامی و مجموعه مدیریت شهری را در راستای رفع مشکلات رانندگان با فراهم کردن بستری مناسب اعلام نمودند.

 

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی