سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/10/8 14:52:26
نماینده بهار و کبودراهنگ در مجلس اعلام کرد؛

مطالعه احداث ناحیه صنعتی برای ساماندهی حوزه کامیون و تریلرهای شهر "صالح‌آباد"

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت شهر صالح‌آباد در زمینه تریلر و کامیون، گفت: در سفر اخیر وزیر صنعت، معدن و تجارت مقرر شد مطالعات احداث ناحیه صنعتی برای ساماندهی حوزه کامیون و تریلرهای صالح آباد توسط وزارت صمت پیگیری شود و دستگاه‌های مرتبط نیز همکاری داشته باشند.

شناسه خبر: 13084

 

به گزارش‌ نشاط شهر، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت شهر صالح‌آباد در زمینه تریلر و کامیون، گفت: در سفر اخیر وزیر صنعت، معدن و تجارت مقرر شد مطالعات احداث ناحیه صنعتی برای ساماندهی حوزه کامیون و تریلرهای صالح آباد توسط وزارت صمت پیگیری شود و دستگاه‌های مرتبط نیز همکاری داشته باشند.

 

فتح‌الله توسلی با بیان اینکه تریلرسازی صالح آباد بهار شامل ساخت کابین و دنباله خودروهای سنگین هنوز به مرحله‌ صادرات نرسیده است، مطرح کرد: حوزه صادرات به فاکتورهای بسیاری از جمله استاندارد کالا، ارتباطات و روابط خارجی و رایزنی مربوط بوده که در این رابطه ابتدای امر باید وزارت صمت و سازمان ملی استاندارد  از تریلرسازی‌های سطح صالح آباد بازدید داشته باشند و با بازدید لازم برندسازی و بازاریابی آن را انجام دهند.

 

وی افزود: برای صادرات و برندسازی تریلرسازی‌های صالح آباد به سازندگان تریلر و نیز وزارت‌صمت تاکید کرده‌ایم که  مطالعات آن را انجام دهند، ضمن اینکه این موضوع را از آنها مطالبه و انجام کار را پیگیری خواهیم کرد.

 

توسلی با اشاره به ظرفیت شهر صالح آباد در زمینه تریلر و کامیون، خاطرنشان کرد: در سفر اخیر وزیر صمت مقرر شد مطالعات احداث ناحیه صنعتی برای ساماندهی حوزه کامیون و تریلرهای صالح آباد توسط وزارت صمت پیگیری شود و دستگاه‌های مرتبط نیز همکاری داشته باشند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از اقدامات انجام شده برای صالح آباد، آسفالت مسیر صالح آباد به حسن قشلاق بوده که برای این پروژه ۳.۵ میلیارد تومان اعتبار اخذ شد. 

 

توسلی زمین چمن مصنوعی شهر صالح‌آباد را از دیگر اقدامات انجام شده در این بخش دانست و ادامه داد: ارتقاء نمایندگی بخش آموزش و پرورش نیز در حال پیگیری بوده و  وزیر آموزش و پرورش دستور آن را داده است اما سازمان اداری و استخدامی کشور فعلا در این رابطه مقاومت می کند.

 

وی همچنین خاطرنشان کرد: یکی از خواسته‌ها و مطالبات مردم صالح آباد شهرستان شدن این بخش بوده که  ثاین امر شاخص‌های خاص خود را دارد و این مطالبه مردم را از طریق وزارت کشور پیگیر هستیم.

 

توسلی در رابطه با معدن باباعلی صالح آباد هم گفت: برای معدن باباعلی جلسات متعددی با روستاهای مختلف صالح آباد گذاشتیم و با مسئولان معدن صبانور هم جلسات و تماس‌هایی داشتیم و تاکید کردیم باید حقوق مردم را بپردازند و پیگیریم که از حضور آنها برای منطقه استفاده کرده و زنجیره تولید را در منطقه صالح آباد ایجاد کنیم.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی