سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

روح اله نباتی فرماندار شهرستان بهار در مراسم گرامیداشت یوم الله ۹دی همزمان با نماز جمعه گفت : ملت ایران امروز، بر آماج سهمگین ترین حملات و شریع ترین ضربات دشمن و ابرقدرت های دنیا ایستاده اند و مقاومت می‌کنند و لازم به ذکر است که در برابر این ملت بصیر و فهیم ایران، این اتفاق به هیچ عنوان رقم نخواهد خورد و این آرزو را دشمن به گور خواهد برد.

شناسه خبر: 13086

 

به گزارش نشاط شهر، مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در شهر بهار همزمان با نماز جمعه، با سخنرانی پیش از خطبه ها توسط فرماندار شهرستان بهار و به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین رضا مصباح امام جمعه بهار و باحضور پر شور مسئولین و عموم مردم ولایتمدار و شهید پرور شهر بهار و مردم شریف فامنین در مصلی امام خمینی ره شهر بهار برگزار شد. 

 

روح اله نباتی فرماندار شهرستان بهار در مراسم گرامیداشت یوم الله نه دی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر بهار با عرض خیرمقدم به حجت‌الاسلام مصباح امام جمعه شهر بهار عنوان کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین مصباح در شهر فامنین منشأ خیر و برکت و کارهای جهادی بودند 

و قطعا در شهر بهار نیز منشأ این خیر خواهند بود و همچنین سلام و درود مردم شهرستان بهار بدرقه راه حجت‌الاسلام والمسلمین ارزنده امام جمعه شهر ملایر نیز است .

 

وی نیز بر اين روز نه دی حماسه ماندگار و روز بصیرت و امت با ولایت تاکید داشت و بر دو ماه اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: حدود دو ماه پیش به طور روزانه در رسانه ها و.. شاهد اخبار های دروغ و کذب بودیم و این اتفاقات را به نظام جمهوری اسلامی ختم می‌کردند و اینجاست که باید تبیین کرد که نظام جمهوری اسلامی،  کاملا مردمی و درکنار مردم است و اما دشمن به طور دروغ و تماما در راستای پروژه کشته سازی فعالیت می‌کرد و وضعیت آرام امروز نشان دهنده این است که‌ این‌ پروژه کشته سازی دشمن دروغ کذب بود .

 

نباتی اذعان کرد : هم اکنون درگیر یک جنگ تمام عیار ترکیبی هستیم و در این جنگ دشمن سعی دارد با فراهم اجتماع، شلوغی و هیجانات عوامل خود را وارد کند و نیز با استفاده از شعار هایی تلفات هایی را ایجاد کند و اما در جنگ‌ ترکیبی دشمن از هر ابزاری که در اختیار دارد استفاده میکند تا یک ضربه ای را برما وارد کند و دشمن با وارد به مجامع ما و... می‌شود و در یک جنگ ترکیبی و عملیات روانی ضربه ای وارد کند و ملت ایران امروز، بر آماج سهمگین ترین حملات و شریع ترین ضربات دشمن و ابرقدرت های دنیا ایستاده اند و مقاومت می‌کنند و لازم به ذکر است که در برابر این ملت بصیر و فهیم ایران، این اتفاق وبه هیچ عنوان رقم نخواهد خورد و این آرزو را دشمن به گور خواهند برد. 

 

فرماندار شهرستان بهار تصریح کرد: ما طی دو و سه ماه گذشته برای چندمین بار در تاریخ جمهوری اسلامی و در تاریخ ایران یک کودتای بزرگ را شکست دادیم و این در تاریخ ثبت خواهد که ملت ایران در سال ۱۴۰۱ کودتایی را خنثی کردند و باتوجه به اینکه کشور امروز با مشکلات اقتصادی و... هستند باید با این مسائل برخورد کرد و انتظار می‌رود که با تغییر رئیس بانک مرکزی، اتفاقات خیلی خوبی در حوزه اقتصاد انجام شود.

 

وی گفت: در بحث ارتباط مسؤلین با مردم، در دولت انقلابی و مردمی حضرت‌ آیت‌الله رئیسی،مردم و مسئولین در کنار هم هستند و در نماز جمعه حضور میابند، در هر جایی که مردم درخواست کنند مسئولین حضور خواهند یافت و در خدمت مردم خواهند بود.

 

فرماندار بهار در خاتمه، فرا رسیدن سالروز شهادت سپهبد، سردار سرافراز رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت عرض نمود و با بیان اینکه این سردار الگو و تربیت یافته مکتب خمینی ره بود به ویژگی های شخصیتی شهید سلیمانی از دیدگاه مقام معظم رهبری پرداخت وگفت: در سال ۷۶ رهبر معظم انقلاب به شهید سلیمانی شهید زنده را خطاب نمود و همچنین ایشان تربیت یافته حقیقی مکتب امام ره بود و یک مجاهد دائمی بود که در تمام طول عمر در مجاهدت در راه اسلام گذراند و از دیگر ویژگی های زبانزد از جمله می‌توان به اخلاص ،عدم تظاهر و پرهیز از حذب گرایی ،یک انقلابی به تمام معنا و شجاع و بسیار با تدبیر، فرمانده ای جنگاور،معنویت و تعهد و ایمان، اشاره کرد و لازم به ذکر است که روحیه ی مقاومت و استکبار ستیزی این شهید زبانزد بودند و رهرو راه امام و پیرو حسین ابن علی بودند.

 

فاطمه بدرلو 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی