سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/10/9 22:14:05
امام جمعه شهر بهار در خطبه های نماز جمعه:

جنگ امروز جنگ رسانه، زبان و ترور شخصیت ها است

امروز نماز جمعه به امامت امام جمعه جدید شهر بهار اقامه شد. همچنین مراسم بزرگداشت روز ۹ دی با حضور فرماندار شهرستان بهار و سایر مسئولین و همچنین جمعی از مردم در مصلی امام خمینی(ره) بهار برگزار شد. برگزاری میز خدمت و ارتباط با مردم در حاشیه نماز جمعه از برنامه‌ های دیگر مسئولین و برخی ادارات بود.

شناسه خبر: 13087

 

به گزارش نشاط شهر، امروز نماز جمعه به امامت امام جمعه جدید شهر بهار اقامه شد. همچنین مراسم بزرگداشت روز ۹ دی با حضور فرماندار شهرستان بهار و سایر مسئولین و همچنین جمعی از مردم در مصلی امام خمینی(ره) بهار برگزار شد. برگزاری میز خدمت و ارتباط با مردم در حاشیه نماز جمعه از برنامه‌ های دیگر مسئولین و برخی ادارات بود.

 

  حجت‌الاسلام والمسلمین رضا مصباح امام جمعه شهر بهار در خطبه های نماز جمعه این هفته با سفارش همگان به رعایت تقوای الهی عنوان کرد: حیات انسان،حیات مادی نیست. برترین و شریف ترین حیات در عالم وجود است. همچنین دعوا به تقوا یک شعار نیست بلکه دعوت به تقوا دعوت به عمل صالح، توجه به صداقت و اخلاص در امورات است و اگر تحقق یابد حیات ما به حیات جاودان تبدیل خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام رضا مصباح افزود: باید حواسمان باشد که چه هدفی را در زندگی به دنبال داریم و نیز هدفمان در زندگی چیست. چنانچه اگر بی هدف و بی جهت باشد به روزمرگی دچار می‌شویم و عمرمان تلف خواهد شد. چرا که هدف و فلسفه خلقت انسان هدفی بسیار والا و ارزشمند است. انسان در بالاترین رتبه قرار دارد و باید از این فرصت برای تعالی استفاده کرد.

 

امام جمعه بهار اذعان کرد: ایام بصیرت،هفته میثاق امت است با ولایت آغاز شده و هرچه در این انقلاب حرکت و نظر می کنیم آن چیزی که تجلی پیدا میکند دست الهی و نور الهی می‌باشد و این ها نیز معجزه و دیدن دست خدا است و در این چهل و سه سال اگر هر کشور دیگری این اتفاقات را داشت و تجربه می کرد قطعا از پا در می آمد.

 

وی نیز اظهار کرد: ۱۳دی ماه سالروز شهادت سردار سرافراز اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است و حاج قاسم معجزه قرن است از اول انقلاب تا آخر انقلاب یک سردار در میدان جنگ بود که این رویدادهای اتفاقی نیست و بلکه یک معجزه برای دستیابی به حقیقت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

مصباح بیان کرد :اولین حربه دشمن جنگ و ترور بود و دومین حربه دشمن لسان است و نباید نگاه را از ولی برداریم و همچنین تاریخ در عرصه بصیرت و نگاه ما به ولایت  تکرار نخواهد شد ، جنگ امروز دشمن جنگ با زبان، جنگ تبلیغاتی و ترور شخصیت ها است و باید قدرت ما قدرت سخت مقابل دشمن باشد، همانطور که هشت سال مقاومت کردیم و چنانچه شهدا با تمام اشتیاق به انقلاب و نظام و ولایت رفتند تا ما امنیت و آرامش داشته باشیم

 

وی در پایان بر امروز که جنگ نرم دشمن است، حواسمان را جمع کنیم آنچه سفارش حضرت زهراست این است که اگر میخواهد عزت پیداکنید ساکت نباشید، نگاه به ولایت داشته باشید و افتخارات و دست آوردهای انقلاب را تبيين کنید تاکید کرد و به جوانان و نوجوانان مطالعه کردن وصيت حاج قاسم را توصیه نمود 

 

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.