سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

جلسه هماهنگی جشنواره هفته مقام زن با حضور رضا نصرتی معاونت امنیتی و سیاسی و اکرم توکلی دبیر بانوان فرمانداری و بخشداران و روسای ادرات شهرستان بهار در سالن فرمانداری برگزار شد.

شناسه خبر: 13089

 

به گزارش نشاط شهر، جلسه هماهنگی جشنواره  هفته مقام زن  با حضور رضا نصرتی معاونت امنیتی و سیاسی و اکرم توکلی دبیر بانوان فرمانداری و بخشداران و روسای ادرات شهرستان بهار در سالن فرمانداری برگزار شد.

 

ابتدا توکلی دبیر بانوان فرمانداری ضمن ارائه برنامه های تعیین شده و متنوع در هفته مقام زن، با روسای ادارات در این امر گفت و گو کرد.

 

نصرتی معاون امنیتی و سیاسی فرمانداری گفت: به مناسبت هفته مقام زن و طی حوادث اخیر که دشمن  زنان و جوانان و نوجوانان ما را هدف قرار داده است و بنیان خانواده را در نظرگرفته، جشنواره هفته مقام زن بهانه ایست برای توانمند سازی بانوان که در عرصه های مختلف حضور دارند.

 

وی افزود: از جمله برنامه هایی پیش رو معرفی بانوان فرهیخته در زمینه های علمی، فرهنگی و هنری است چرا که شهرستان بهار می‌تواند از ظرفیت های این بانوان در جهت پیشرفت خود استفاده کند. همچنین از بانوان برتر در ادارات شهرستان بهار نیز تجلیل خواهد شد.

 

وی در ادامه گفت: در این هفته برنامه های متنوعی را در روستاهای شهرستان بهار با مشارکت نهضت پیشرفت بانوان خواهیم داشت.

 

معاون امنیتی و سیاسی فرمانداری اظهار کرد:  برگزاری نمایشگاه های هنری تجسمی، مسابقات ورزشی، ایستگاه نقاشی، تقدیر از بانوان نقاش و هنرمند و برگزاری اختتامیه جشنواره همراه با ساخت کلیپ در دستور کار ما قرار دارد.

 

آرزو میرزایی

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.