سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مهندس شاهین فرجی فر شهردار بهار به همراه اعضای شوراي اسلامي شهر،ضمن حضور در نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد سید الشهدا با اهالی این منطقه دیدار و گفتگو نمودند.

شناسه خبر: 13102

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری ،مهندس شاهین فرجی فر شهردار بهار به همراه اعضای شوراي اسلامي شهر،ضمن حضور در نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد سید الشهدا با اهالی این منطقه دیدار و گفتگو نمودند.

 

بعد از نماز ادیب نائب رئیس شورای اسلامی شهر  ضمن عرض سلام به نمازگزاران تاکید نمود؛با انتخاب مهندس شاهین فرجی فر بعنوان شهردار بهار که بهترین مدیران و توانمند  در سطح استان می باشد را انتخاب  و بعد به عملکرد چند ماهه ی این دوره از شورا اشاره نمود.

 

در ادامه مهندس شاهین فرجی فر شهردار بهار  ضمن سلام به همشهریان و نمازگزاران مسجد سیدالشهدا عنوان نمودند،امروزه شهرداری یک نهاد خدماتی و تدارکاتچی نیست بلکه یک  نهاد اجتماعی و خودگردان است و باید برای سلامت و رفاه شهروندان فکر و ایده داشته و نقش آفرینی کند.

 

مهندس فرجی فر افزود، برای پیشرفت شهر باید  برنامه ریزی کنیم و برنامه ریزی بصورتی باشد که مشارکت مردمی در این برنامه نقش آفرینی نماید.،چرا اعتقاد داریم سهام داران اصلی شهر و شهرداری خود مردم هستند ومشارکت مردم در این مسیر خیلی مهم می  باشد.

 

و همچنین تاکید کرد برای ایجاد جلب رضایتمندی مردم ،شهرداری باید به سمت ایجاد زیر ساخت ها مناسب  پیش برود ،مثلا ورودی شهر در یک حالت نابسامانی قرار گرفته و با ایجاد  زیرساخت های مناسب همچون ایجاد مغازه‌ های تجاری ،نوار سبز و احداث پارک ۳ هکتاری موجب رونق و جذب گردشگر میگردد که   این امر با مشارکت مردم  با پرداخت عوارض و خودیاری موثر خواهد شد .

 

در پایان مراسم، نمازگزاران سوالاتی را مطرح و شهردار به همه آنها پاسخ داد شایان ذکر است رضایت نسبی مردم از عملکرد شهرداری مشهود بود.

 

انتهای پیام/ص

 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی