سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر کار خود را از آبان ماه سال 1400 آغاز وتا آبان سال 1401 پذیرای آثار تولیدی اهالی رسانه استان همدان بود.

شناسه خبر: 13104



به گزارش نشاط شهر، هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر کار خود را از آبان ماه سال 1400 آغاز وتا آبان سال 1401 پذیرای آثار تولیدی اهالی رسانه استان همدان بود. که علاقمندان آثار خود را  در قالب‌های گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ، گزارش ویدئویی، مستند و پادکست و در محورهای ((«تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط‌آفرینی، خانواده، جامعه و فرزند آوری و سبک زندگی ایرانی و اسلامی)) به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند و تعدادی از آثار هم به دلایل مختلف از قبیل مشکل در بارگزاری بصورت حضوری به دبیرخانه ارسال شده بود.


از مجموع 1035 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره و تصمیم (هیات انتخاب اولیه )مجموعا 751 اثر به مرحله داوری استانی راه پیدا کردند.که هیأت داوران و اعضای دیگر ارکان جشنواره امکان ارسال اثر به جشنواره را نداشتند.



از جمله شاخص هایی که  باعث شد هیات انتخاب  برخی از آثار را رد کند میتوان به این موارد اشاره کرد:
اثری که در خارج از بازی زمانی مقرر منتشر شده باشد.
اثری که در رسانه های فاقد مجوز یا بولتن های داخلی منتشر شده باشد.
اثری که با نام مستعار و غیر واقعی منتشر شده باشد.

اثری که (به صورت کامل یا بخشی از آن بدون منبع باشد) کپی شده از دیگر آثار باشد.
اثری که مشخصات درج شده آن در سایت جشنواره با لینک ارسالی مغایرت داشته باشد.



لازم به دکر است که طبق نظر کارگروه اجرایی جشنواره و نظر به اشراف داوران بومی و استانی به اخبار و بافت فرهنگی و سیاسی و اجتماعی استان همدان ، هیات داوران هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر بصورت بومی انتخاب شده اند.و همچنین آثار تولیدی صداوسیمای مرکز نیز بصورت جداگانه در قالب دیگری و با داور اختصاصی داوری خواهد شد و نتیجه آن نیز بصورات مجزا اعلام خواهد شد.


در تلاش هستیم که اختتامیه جشنواره با حضور مسئولان کشوری در دیماه یا بهمن ماه سال جاری برگزار گردد. به لطف خداوند متعال  هر ساله از بین اهالی رسانه استان  نفرات برگزیده در سطح کشوری جشنواره داشته ایم  که امیدواریم انشاءالله  امسال نیز همچون سال های گذشته برگزیدگان در سطح کشوری نیز داشته باشیم و مجدد این افتخار نصیب اهالی رسانه استان همدان شود.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی