سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

حجت الاسلام محققی امام جمعه لالجین به همراه جمعی از ائمه محترم جماعات شهر و روستاهای لالجین ، فرماندهی بسیج حوزه امام علی (ع) ، مدیرعامل شهرک صنعتی لالجین ، اعضای شورای اسلامی ، اتحادیه سفال و سرامیک و اصناف، اعضای ستاد نمازجمعه و جمعی از فعالان اجتماعی و فرهنگی در دفتر امام جمعه بهار حضور یافتند.

شناسه خبر: 13113

 

به گزارش نشاط شهر، حجت الاسلام محققی امام جمعه لالجین به همراه جمعی از ائمه محترم جماعات شهر و روستاهای لالجین ، فرماندهی بسیج حوزه امام علی (ع) ، مدیرعامل شهرک صنعتی لالجین ، اعضای شورای اسلامی ، اتحادیه سفال و سرامیک و اصناف، اعضای ستاد نمازجمعه و جمعی از فعالان اجتماعی و فرهنگی در دفتر امام جمعه بهار حضور یافتند.

این دیدار که به جهت عرض تبریک به امام جمعه جدید بهار صورت گرفته بود حجت الاسلام محققی ضمن قدردانی از تلاش ها و اقدامات حجت الاسلام ارزنده انتصاب حجت الاسلام مصباح را تبریک گفته و آرزوی توفیق روزافزون برای امام جمعه جدید شهرستان بهار را از خداوند منان خواستار بود.

امام‌جمعه لالجین در این دیدار عنوان داشت:بی تردید تقویت ایمان دینی مردم به عنوان تکیه‌گاه اصلی انقلاب و نظام و حرکت در مسیر فرهنگ و بصیرت فرهنگی مبنای کار حقیقی ائمه جمعه در جامعه اسلامی ایران است که با حسن اعتماد معظم له، تجارب ارزنده و روحیه انقلابی شما، منظومه ای مبارک و ارزشمندی را در رسیدن به اهداف عالیه جهت خواهد داد.

حجت الاسلام محققی افزود:با آرزوی توفیقات روز افزون، سربلندی جنابعالی در سایه سار توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای تبیین حقایق و هدایتگری فرهنگی و سیاسی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

حجت الاسلام مصباح امام جمعه بهار با تبریک ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س)ضمن تشکر از حضور میهمانان در دفتر امام جمعه و قدردانی از امام‌جمعه لالجین عنوان داشت:ما در هر جایگاهی که باشیم به عنوان سرباز ولایت هستیم و امیدواریم بتوانیم وظیفه خود را درست انجام دهیم و مورد رضایت خداوند متعال واقع گردد.

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید.



منصور سرمدی

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی