سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

دکتر یوسفی معاون توسعه مدیریت دانشگاه ابن سینا در این بازدید بیان داشت: الویت اصلی، منابع انسانی است اگر همکاران حال خوب داشته باشند ،خدمات با کیفیت تری به مردم ارائه میشود و مجموعه دانشگاه هم میتواند با قدرت روبه جلو حرکت کند.

شناسه خبر: 13131

 

به گزارش نشاط شهر، کتر یوسفی معاون توسعه مدیریت دانشگاه ابن سینا در این بازدید بیان داشت: الویت اصلی، منابع انسانی است اگر همکاران حال خوب داشته باشند ،خدمات با کیفیت تری به مردم ارائه میشود و مجموعه دانشگاه هم میتواند با قدرت روبه جلو حرکت کند.

 

 

وی ادامه داد:معاونت توسعه ،حمایت حداکثری از گسترش خدمات با کیفیت دندانپزشکی در این مرکز را ادامه می دهد تا بیمارستان پورسینا که در غرب کشور موقعیت منحصر به فردی دارد به جایگاه واقعی خود برسد.

 

 


در ادامه دکتر دارابی مدیر شبکه بهداشت ودرمان بهار نکاتی درخصوص ظرفیت های شهرستان بهار و نیاز های تجهیزاتی مرکز پورسینا بیان داشت.

 

 

 

دکتر امام رئیس مرکز دندانپزشکی پورسینا نیز در این بازدید با بیان این که در صورت تامین متخصص  مورد نیاز تحولات خوبی را در مرکز  شاهد خواهیم بود نکاتی را در خصوص نیاز های  مرکز به دندانپزشکان متخصص در رشته های مختلف بیان داشت.

 


در پایان مهندس ثقفی مدیر بیمارستان دندانپزشکی پورسینا نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه درآمدی و تجهیزاتی مرکز ارائه داد.


زهرا صادقی گلزار

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی