سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهار: مردم شهرستان بهار به عنوان اولین شهرستان در سطح استان همدان موفق به استفاده از تسهیلات و امکانات شرکت بازآفرینی شهری ایران در سطح دو شهر بهار و لالجین شده و توانستند از ظرفیت ها و تسهیلات بازآفرینی شهری استفاده کنند.

شناسه خبر: 13135

 

به گزارش نشاط شهر، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهار عنوان کرد: مردم شهرستان بهار به عنوان اولین شهرستان در سطح استان همدان موفق به استفاده از تسهیلات و امکانات شرکت بازآفرینی شهری ایران در سطح دو شهر بهار و لالجین شده و توانستند از ظرفیت ها و تسهیلات بازآفرینی شهری استفاده کنند . 

 

" مرتضی نوشادی " در تشریح فعالیت های بازآفرینی در سال ۱۴۰۰ -۱۴۰۱ اعلام کرد: بررسی و تشکیل جلسات متعدد جهت تصویب طرح بازآفرینی شهری شهر جهانی سفال لالجین و توزیع ۷۴ تن قیر یارانه ای در سال ۱۴۰۰ در محلات هدف بازآفرینی شهری به تناژ تقریبی ۱.۴۸۰ تن جهت اسفالت ریزی صورت گرفته در سطح معابر بازآفرینی توسط شهرداری شهر بهاراز جمله اقدامات انجام شده در بحث بازآفرینی شهری در این شهرستان بوده است.

 

وی با اشاره به آسفالت ریزی ۵۳ تن قیر یارانه ای در مساکن مهر شهر بهار به مقدار تقریبی ۱.۰۶۰ تن توسط شهرداری بهار در سال ۱۴۰۰ بیان کرد: سهمیه قیر یارانه ای در نظر گرفته شده برای شهربهار در سال ۱۴۰۱ به مقدار ۵۰ تن قیرو شهرلالجین نیز به میزان ۵۰ تن قیر در نظر گرفته شده و قرارداد آن منعقد گردیده است.

 

 

نوشادی عنوان کرد: با تدابیر اتخاذ شده و جهت کمک به شهرداری ها در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ طی تفاهمنامه های منعقد شده با شهرداری بهار و لالجین از محل کمک های فنی و اعتباری تبصره 18 استفاده گردیده و تسهیلات کم بهره و تشویقهای مناسبی جهت ساخت و ساز بافت های واقع در مناطق بازآفرینی (بافت فرسوده) صورت پذیرفته.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی