سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

در این جلسه که با حضور حجت الاسلام محققی امام جمعه لالجین ، دکتر میرزایی بخشدار و سایر مسئولین صبح امروز انجام شد در مورد چگونگی برگزاری این مراسم تبادل نظر صورت گرفت.

شناسه خبر: 13136

 

به گزارش نشاط شهر، در این جلسه که با حضور حجت الاسلام محققی امام جمعه لالجین ، دکتر میرزایی بخشدار و سایر مسئولین صبح امروز انجام شد در مورد چگونگی برگزاری این مراسم تبادل نظر صورت گرفت.

بخشدار لالجین ضمن عرض خیر مقدم و تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ارائه دستور کار جلسه با تاکید بر برنامه ریزی هرچه بهتر برای برگزاری مراسمات دهه فجر گفت: با توجه به شرایط موجود و فشارهای سیاسی و اقتصادی که غرب بر علیه ایران راه انداخته است چگونگی برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر از اهمیت ویژه ای برخوردار است و انتشار اخبار این دهه و نمایش اقتدار ایران و ایرانی بسیار حائز اهمیت است.


 

در این نشست نیز امام جمعه لالجین با بیان اینکه در آستانه فرارسیدن دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی هستیم این دهه را روز خجسته ، مظهر اقتدار ملی و مظهر حضور مردمی و اراده و عزم ملی دانست و عنوان کرد با تاكید رهبر معظم انقلاب راهپیمایی امسال باید با عظمت، شكوه و مشاركت هرچه بیشتر اقشار مختلف مردم برگزار شود.


 

حجت الاسلام محققی در ادامه جلسه ضمن تاکید بر برنامه ریزی اصولی در راستای شناساندن ظرفیت های انقلاب به نسل جوان و ایجاد روحیه شاد و با نشاط در اقشار مختلف گفت: زمان عمل است نه حرف و سخنرانی، عملکرد ما با توجه به تبلیغات رسانه ای دشمن در کمرنگ نمودن دستاوردهای انقلاب و کم کردن حضور مردم در گرامیداشت این ایام، باید عملکردی جهادی و با نشاط باشد تا مردم را همواره در تمامی صحنه ها پرشور و پرتوان نگه داریم و این انقلاب را که بدست مردم به پیروزی رسیده با کمک خود مردم حفظ کنیم.


آذین بندی سطح شهر ، برگزاری زنگ انقلاب در مدارس ، برپایی جشن انقلاب و برگزاری هرچه باشکوه تر مراسمات دهه فجر توسط تمامی ارگان ها و ادارات بخش از مهم ترین موضوعاتی بود که به آن اشاره شد.


منصور سرمدی

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی