سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر با حضور امام جمعه شهرستان بهار حجت الاسلام والمسلمین مصباح، فرماندار شهرستان بهار روح الله نباتی، معاون امنیتی و سیاسی رضا نصرتی موفق، بخشداران و روسای دستگاه های اجرایی در سالن فرمانداری برگزار شد.

شناسه خبر: 13137



به گزارش نشاط شهر، جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر با حضور امام جمعه شهرستان بهار حجت الاسلام والمسلمین مصباح، فرماندار شهرستان بهار روح الله نباتی، معاون امنیتی و سیاسی رضا نصرتی موفق،  بخشداران و روسای دستگاه های اجرایی در سالن فرمانداری برگزار شد.





ابتدا حجت الاسلام والمسلمین مصباح گفت :دهه فجر امسال باید متفاوت با سالهای گذشته برگزار شود. اگر برای دهه فجر در ادارات برنامه هایی در نظر گرفته اید، باید برای مردم و کنار مردم باشد بنابر این با توجه به فرموده مقام معظم رهبری همواره باید جهاد تببین را در نظر گرفت و کار مردم و ارباب رجوع ادارات را در الویت تمام برنامه ها قرار داد.


نباتی فرماندار شهرستان بهار عنوان کرد: باید جهاد تببین را در رأس کار قرار دهیم و انقلابی و جهادی قدم برداریم.


در این جلسه فرماندار شهرستان بهار از افتتاح چند  در دهه فجر خبر داد همچنین به تشکیل ۲۸ کمیته و وظایف آنها اشاره کرد.




مقام عالی دولت در شهرستان گفت: در کنار افتتاح پروژه ها ،باید عملکرد فرهنگی را نیز افزایش دهیم. با توجه به اتفاقات اخیر و اقدام توهین آمیز اروپا نسبت به سپاه و ارزش های دینی، امسال باید مراسمات دهه فجر متفاوت با سال های اخیر اجرا شود.


فرماندار شهرستان بهار در پایان گفت: نوجوانان و جوانان ما بدانند که همگی چه بسیجی باشیم چه سپاهی و با هر شغل و مسئولیت دیگری، باید در کنار هم متحد هستیم. مسئولین باید برنامه ریزی کنند تا بتوانیم اعتماد و جلب رضایت حداکثری مردم را در همه‌ی دستگاه های اجرایی کسب کنیم.

آرزو میرزایی

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی