سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

همزمان با سالروز لحظه ورود تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ه) به میهن در ۱۲ بهمن ۵۷، آیین نواخته شدن زنگ انقلاب با حضور حجت الاسلام محققی امام جمعه ، بخشدار ، فرماندهان نظامی و انتظامی ، رئیس آموزش و پرورش و سایر مسئولین و مدیران در مدرسه دخترانه شهید سلیمانی نواخته شد.

شناسه خبر: 13144

 

به گزارش نشاط شهر، همزمان با سالروز لحظه ورود تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ه) به میهن در ۱۲ بهمن ۵۷، آیین نواخته شدن زنگ انقلاب با حضور حجت الاسلام محققی امام جمعه ، بخشدار ، فرماندهان نظامی و انتظامی ، رئیس آموزش و پرورش و سایر مسئولین و مدیران در مدرسه دخترانه شهید سلیمانی نواخته شد.



در این مراسم امام جمعه لالجین با تبریک دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، یاد و خاطره همه شهیدان انقلاب اسلامی و امام راحل را گرامی داشته و برلزوم ادامه راه آنها تاکید کرد.

 

امام جمعه لالجین در ادامه مراسم به دستاوردهای انقلاب بعد از پیروزی اشاره کرد و گفت: در این چند سال پیشرفت های زیادی داشتیم که دشمنان انقلاب چشم دیدن این پیشرفت هارا ندارند.عظمت و هویت ایرانی ، اسلامی باید حفظ شود.

در ادامه مراسم بخشدار لالجین نیز به اهمیت و ارزش دهه فجر اشاره و عنوان کرد ما باید به نسل امروز دستاورد های انقلاب را تشریح و جهاد تبیین را در جامعه پیش ببریم.

 


در این مراسم همچنین گروه سرود دانش آموزان به اجرای ۲ قطعه سرود انقلابی پرداختند.

 

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید.

 

منصور سرمدی

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی