سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/12/8 09:09:20
شرکت ۱۲ تیم فوتسال در جام شهدای حسام آباد؛

میزبانی روستای فاقد سالن ورزشی از مسابقات فوتسال شهرستان بهار

دهیار روستای حسام آباد از برگزاری مسابقات فوتسال با عنوان جام شهدای حسام آباد به میزبانی این روستا در شهر بهار خبر داد.

شناسه خبر: 13178

 

به گزارش نشاط شهر، مرضیه کریمی رادپور با اعلام این خبر گفت: کمیته ی ورزشی روستای حسام آباد با هدف ایجاد فضای دوستی، سلامت و تندرستی  و  معرفی ظرفیت های ورزشی حسام آباد اقدام به برگزاری مسابقات فوتسال در قالب جام شهدای حسام آباد  کرده و با توجه به نبود سالن ورزشی در حسام آباد این تورنومنت در سالن مهرورزان بهار برگزار می شود.

 

مرضیه کریمی اظهار داشت: این مسابقات در قالب ۱۲ تیم از سطح شهرستان و در سه گروه چهار تیمی به رقابت  می پردازند و تیم های حاضر در مسابقات عبارتند از تیم فدک بهار، تیم بهادربیگ، تیم پایگاه ۷ شهید سلیمانی گنج تپه، تیم غیرت حسام آباد، تیم لوازم ورزشی ۹۰ بهار، تیم بلور شهرک مدنی، تیم فولاد سپهر بهار، تیم آرکا بهار، تیم فاتح حسام اباد ، تیم پایگاه ۱۲، ابوذر بهار، تیم دینار آباد، ستارگان بهار که دو تیم این مسابقات از روستای حسام آباد هستند.

 

وی ادامه داد: این بازی ها هفته گذشته در قالب سه مسابقه و از هر گروه یک  بازی کار خود را شروع کرد و در روز های فرد هفته در سالن مهرورزان بهار از ساعت ۱۶  الی ۱۹ برقرار خواهد بود.

 

 

کریمی به پتانسیل بالای ورزشی در روستای حسام آباد اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از مهمترین خواسته های جوانان و ورزش دوستان این روستا ساخت سالن سرپوشیده ورزشی در روستاست و برای این امر یک قطعه زمین نیز در سالهای گذشته اهدا شده است؛ اما تاکنون هیچ اقدامی جهت ساخت این سالن ورزشی انجام نشده است.

 

دهیار روستا دلیل عدم رسیدگی به این خواسته مردم روستا را نزدیکی روستا به دو شهر لالجین و بهار برشمرد و گفت: به دلیل نزدیکی روستا به دو شهر بهار و لالجین مسئولین مربوطه توجیهی در ساخت سالن ورزشی در روستا نمی بینند به همین دلیل تاکنون هیچ اقدامی در این باره صورت نگرفته است.

 

کریمی به وجود انبارها و سوله های پرشمار در روستا و دو مسجد و سه حسینیه خیری در روستا اشاره کرد و افزود: اهالی روستا در سالهای گذشته نشان داده اند که بیشترین کمک های خیری را در امور مذهبی همچون ساخت حسینیه و مساجد دارند و همچنین اکثر اهالی به ساخت سوله ها و انبارهای سرپوشیده اشراف دارند، لذا با کمک خیری این بار می توانند در ساخت سالن ورزشی قدم برداشته و به خواسته چندین و چند ساله جوانان این روستا جامه عمل بپوشانند.

 

 

دهیار روستا در پایان اظهار امیدواری کرد که با همت اهالی و خیرین بتوان سال آینده در خود روستا میزبانی این سری از مسابقات را برگزار کرد.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
ورزشی