سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

سردار طلایی نیک در پاسخ به سوال برخی از دوستان در خصوص مطرح شدن آقای دکتر فیض اللهی توضیحات ذیل را بیان نمودند

شناسه خبر: 13200

 

سردار طلایی نیک در پاسخ به سوال برخی از دوستان در خصوص مطرح شدن آقای دکتر فیض اللهی توضیحات ذیل را بیان نمودند:

 

۱. بعنوان سرباز و فارغ از جایگاه شغلی، هرگونه کمک در جهت پیشبرد امور شهرستان و استان بویژه در وضعیت حساس کنونی و در راستای خدمت به مردم و بهبود رضایت مندی عمومی در کشور را فارغ از منافع شخصی، بخشی و سیاسی، اصل مهم تلقی می نمایم.

 

۲. رویه بنده حمایت از مسئولان ارزشی و خدمتگذار به مردم در هر سطحی بوده و خواهد بود. بر همین اساس از ابتدای مسئولیت آقای دکتر نباتی تاکنون هرگونه کمکی که توانسته ام به ایشان و سایر مسئولان شهرستان و استان انجام داده ام که همگی مطلع هستند و برای رفع برخی مشکلات و اختلافات اخیر بی حاصل، بطور مستقیم و غیرمستقیم در طول ۶ ماه گذشته همزمان با اهتمام استانداروائمه محترم جمعه و برخی از عزیزان دیگر تلاش نموده ام و کماکان به برطرف شدن این فاصله ها، بویژه طی صحبتی که با حضرت آیت الله شعبانی (دامت برکاته) داشته ام و با محوریت و نقش آفرینی ارزشمند ایشان امید جدی دارم.

 

۳. پس از جمع بندی مسئولان ذیربط برای بکارگیری آقای دکتر نباتی در مرکز استان، آقای دکتر فیض اللهی جهت جایگزینی مطرح بود که بنده حسب شناخت کامل، شایستگی و توانمندی ایشان را تایید نمودم و البته تاکید کردم بهتر است اولویت در ادامه فرمانداری آقای دکتر نباتی باشد و در واقع همانند سال قبل که  آقای دکتر نباتی مطرح شدوطرف مشورت قرار گرفتم، بطور قاطع شایستگی و استعدادهای دکتر نباتی را تایید و بر انتقال و فرمانداری نامبرده تاکید کردم. البته چنانچه درباره سایر فرزندان ارزشی و مستعد منطقه نیز با بنده مشورت شود بر مبنای ضرورت و امانت داری مشورت خواهم داد و تایید صلاحیت ها و شایستگی های مدیران و نخبگان ارزشی به منزله تضعیف سایرین نبوده و صرفا مسئولان ذیربط اختیار تصمیم گیری و انتصابات را دارند.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی