سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

نماینده مردم شهرستان بهار و کبودر آهنگ در مجلس شورای اسلامی با رییس و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان بهار دیدار و گفتگو کرد.

شناسه خبر: 13205

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بهار، در این دیدار نماینده مردم شهرستان بهار و کبودرآهنگ ضمن تشکر از مجموعه همکاران خادم بهزیستی و اعلام رضایت از عملکرد این سازمان حمایتی در پوشش خدمات خالصانه به مددجویان نیازمند، اعلام داشت: با توجه به آشنایی دقیق از وضعیت معیشتی مددجویان،  نیازهای پزشکی،  توانبخشی آنها و ضرورت حمایت از اقشار آسیب‌دیده‌ی اجتماعی در راستای کمک به جامعه هدف بهزیستی به دلیل محدودیت ها و کمبود اعتبارات،  بهزیستی علیرغم تمام تلاش ها قطعا به تنهایی نمی تواند تمام نیازهای این عزیزان را برطرف نماید.

 

 

دکتر توسلی در ادامه افزود: در صورت ارایه طرح پیشنهاداتی با عنوان ترمیم اعتبارات بهزیستی در مجلس شورای اسلامی، حمایت خود را در راستای تصویب قوانین مذکور اعلام خواهم داشت.

 

وی در ادامه گفت: جامعه هدف بهزیستی بعنوان اقشار عمدتاً آسیب‌دیده یا آسیب‌پذیر و از دهک پایین و کم‌درآمد جامعه نیاز به توجه و عنایت ویژه دارند.

 

سرپرست اداره  بهزیستی شهرستان بهار ضمن عرض خیر مقدم  و تقدیر از حضور دکتر توسلی و هیات همراه در جمع کارکنان بهزیستی تاکید بر تنوع کمی و کیفی خدمات در حوزه‌های پیشگیری، اجتماعی، توانبخشی ، هم چنین با اشاره به آمار و عملکرد،  نیازهای مددجویان به مسکن، اشتغال و ازدواج، نمایندگان مردم در مجلس را بعنوان تسهیلگران اثرگذار در تصویب لوایح حمایتی برای جامعه هدف بهزیستی دانست .

 

محمد رضا مقدادی پور گفت: با توجه به تصویب بودجه‌ی سال جدید در کمیسیون تلفیق و نیاز به اصلاحاتی تحت عنوان موارد الحاقی به قانون بودجه دارد و انتظار داریم بمنظور بهبود کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مددجویان، متناسب با تعهدات سازمان بهزیستی، نسبت به تأیید و تصویب پیشنهادات مطروحه ، بذل عنایت داشته باشند.

 

در پایان، وی مشکلات اداره بهزیستی و کارکنان و مددجویان را به اختصار توضیح و هر یک از کارکنان نقطه نظرات خود را اعلام نمودند.

 

انتهای پیام/ص

 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی