سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/12/23 22:39:37
رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهار:

هرگونه خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن ممنوع است

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهار گفت: هرگونه خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن و سایر طرح‌های حمایتی تامین مسکن وزارت راه و شهرسازی از طریق ثبت‌نام کنندگان در طرح‌ها ممنوع است.

شناسه خبر: 13207

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره راه و شهرسازی شهرستان بهار، رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهار با اعلام این مطلب اظهار کرد :هرگونه خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن و سایر طرح‌های حمایتی تامین مسکن وزارت راه و شهرسازی از طریق ثبت‌نام کنندگان در طرح‌ها ، مشاورین املاک ، افراد و طرق مختلف ممنوع بوده و می‌تواند منجر به ابطال ثبت‌نام اولیه و حذف از طرح‌ها و پروژه‌ها شود.

 

وی ضمن تاکید بر خودداری از هرگونه خرید و فروش امتیاز این طرح های حمایتی دولت افزود : وزارت راه و شهرسازی هیچگونه مسئولیت و پاسخگویی در برابر فروشندگان و خریداران امتیازها ندارد.

 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهار ادامه داد : با توجه به حمایت دولت از فاقدین مسکن با ارائه تسهیلات و زمین رایگان در جهت خانه دار شدن این عزیزان واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر، تحت هر عنوان حقوقی، غیر معتبر و ممنوع است و براساس مقررات پیگرد قانونی دارد.

 

نوشادی تاکید کرد : اقدام برخی افراد سودجو برای خرید امتیاز مسکن ملی از متقاضیان ارزش معاملاتی ندارد و خرید و فروش آن غیر قانونی است. وی گفت : از آنجا که برای متقاضیان این واحدها تا زمان اتمام اقساط تسهیلات هیچگونه سندی صادر نمی‌شود چنانچه افراد دارای امتیاز، اقدام به واگذاری امتیاز خود به غیر کنند این کار تخلف محسوب می شود و ضمن برخورد قانونی با فرد متخلف، امتیاز وی باطل می‌شود.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی