سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

به مناسبت فرارسیدن ۲۵ اسفندماه مصادف با سالروز شهادت شهید مهدی باکری و گرامیداشت روز شهردار، امروز اعضای شورای اسلامی شهر بهار طی مراسمی از تلاش های بی وقفه و صادقانه شاهین فرجی فر شهردار بهار قدردانی کردند.

شناسه خبر: 13211

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهار، به مناسبت فرارسیدن ۲۵ اسفندماه مصادف با سالروز شهادت شهید مهدی باکری و گرامیداشت روز شهردار، امروز اعضای شورای اسلامی شهر بهار طی مراسمی از تلاش های بی وقفه و صادقانه شاهین فرجی فر شهردار بهار قدردانی کردند.

 

 

اعضای شورای اسلامی شهر بهار طی سخنان جداگانه ای در این مراسم اظهار داشتند: شهر بهار در دوران مدیریت شاهین فرجی فر شاهد رشد و توسعه در حوزه های مختلف به ویژه عمرانی بوده است.

 

شهردار بهار نیز ضمن تشکر از اعضای شورا و پرسنل شهرداری در تحقق اهداف مدیریت شهری، اظهار داشت: روز شهردار نه تنها یک روز بلکه نشان از سرزندگی، بالندگی و اتفاقات مبارک در شهر است.

 

شاهین فرجی فر با بیان اینکه مشکلات در همه حوزه ها وجود دارد اما آنچه می تواند مسیر را هموار سازد، همدلی و تعامل است، گفت: تعامل و همراهی در عرصه خدمت و تلاش، با داشتن نیت پاک و درستی در انتخاب مسیر، قطعا هر اقدامی ثمربخش خواهد بود و در طی این ماه ها تمامی سعی و تلاش ما براین بوده تا مسیر درست را بوجود آوریم.

 

 

وی گفت: امسال با نصب المان های گوناگون، نوروزی متفاوت در سطح شهر بهار خواهیم داشت.

 

فرجی فر خبر داد: سال آینده شهر بهار کارگاه عمرانی خواهد شد و امیدواریم اقدامات مطلوبی را برای مردم دیار آیت الله بهاری داشته باشیم.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی