سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

ساماندهی وضعیت میدان امام خمینی (ره) هدیه نوروزی شهرداری به شهروندان بهاری خواهد بود.

شناسه خبر: 13212

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهار، شهردار بهار بابیان این مطلب گفت: با توجه به مباحث زیبا منظر شهری و درآستانه نوروز 1402 عملیات بازسازی و ساماندهی این میدان در دستور کار قرار گرفت و همکاران شهرداری به صورت شبانه روزی برای اجرای طرح های آب نما، نورپردازی، پیاده روسازی، ایجاد فضای سبز و نصب المان های نوروزی در حال تلاش هستند تا باتکمیل این میدان، این پروژه را برای عید نوروز  به مردم شریف شهر بهار تقدیم کنند.

 

وی افزود: به منظور  پیرایش شهر، رنگ آمیزی جداول و بهسازی معابر و نصب المان ها و مبلمان های شهری نوروزی، نصب علائم راهنمایی، راهنمای مسافر و و غیره در دستور کار شهرداری بهار برای  استقبال از فصل بهار قرار دارد.

 

فرجی فر ادامه داد:کاشت گل وگیاه وافزایش فضای سبز ازدیگر اقدامات استقبال از فصل بهار است تا شهر بهار را آماده میزبانی از مسافران نوروزی کنیم.

 

وی همچنین  از شستشوی خیابان ها و کوچه های سطح شهر خبر داد و بیان کرد: به منظور حذف آلودگی های محیطی، حفظ زیبایی های بصری و آراستگی و پاکیزگی مناظر شهری و سلامتی، نشاط و بهداشت عمومی و با توجه به فرارسیدن فصل بهار  ، عملیات شستشوی خیابان های سطح شهر و  معابر به صورت گسترده از نهم اسفند ماه  آغاز شده است.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی