سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/1/8 00:03:37
در نشست هم اندیشی دکتر توسلی و دکتر فیض اللهی مطرح شد؛

اتحاد و همکاری، رمز پیشرفت و توسعه شهرستان بهار خواهد بود

ظهر امروز نشست صمیمانه ای با حضور فرماندار شهرستان بهار، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی،معاونین فرماندار و بخشداران شهرستان بهار به مناسبت سال نو برگزار شد.

شناسه خبر: 13233

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار، ظهر امروز نشست صمیمانه ای با حضور فرماندار شهرستان بهار، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی،معاونین فرماندار و بخشداران شهرستان بهار به مناسبت سال نو برگزار شد.

 

 

دکتر توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با تبریک انتصاب دکتر فیض اللهی به سمت فرمانداری شهرستان بهار گفت: همه ما مکلف هستیم با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های شغلی خود به مردم خدمت کنیم و همکاری و همیاری را با مجموعه فرمانداری شهرستان بهار ادامه خواهیم داد.

 

وی افزود: معتقدیم بسیاری از مشکلات گذشته شهرستان بهار قابل حل است و در این مسیر برای خدمت به مردم با تمام توان در کنار فرمانداری شهرستان بهار هستیم تا در کنار هم از مشکلات مردم کاسته و آن ها را حل کنیم.

 

توسلی تصریح کرد: با احصاء و جمع بندی مشکلات شهرها و روستاهای شهرستان بهار از سوی مسئولین اجرایی و بیان موانع حل موضوع و راهکارهای پیشنهادی ، پیگیر رفع آن خواهیم بود.

 

 

دکتر فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار نیز در این جلسه گفت: اتحاد و همدلی و همکاری ،رمز پیشرفت و توسعه شهرستان بهار است و همه با هم برای حرکت رو به رشد شهرستان متحد و منسجم خواهیم بود.

 

 وی افزود: بر این باوریم که مشکلات مردم با شعار حل نخواهد شد و تکروی موفقیتی را نصیب شهرستان نخواهد کرد و اختلاف منجر به متضرر شدن مردم شهرستان بهار خواهد شد. وظیفه همه مدیران تکریم مردم و پیگیری مطالبات ایشان است.

 

فیض اللهی به شاخصه های یک مدیر جهادی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: کارآمدی به این معناست که مردم به واقع از عملکرد یک مجموعه منتفع شوند وشاهد تسهیل در امور باشند. 

 

وی ادامه داد: مسائل مختلفی مانند مسکن ملی شهرستان،شهرک صنعتی 2 لالجین ،ساماندهی صنایع تبدیلی و شوریجات مهاجران، طرح ترمینال و تکمیل جاده حسن قشلاق به صالح آباد و موارد متعدد دیگری در شهرستان بهار وجود دارد که با همکاری و برنامه ریزی دقیق و بهره گیری از ظرفیت های استانی و ملی،مرحله به مرحله اقدام موثر انجام و به سمع و نظر مردم شریف شهرستان بهار خواهد رسید.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی