سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

دومین جلسه شورای اداری شهرستان بهار در سال جدید با حضور فرماندار، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ، ائمه جمعه شهرها و روسای ادارات در فرمانداری بهار برگزار شد.

شناسه خبر: 13241

 

به گزارش نشاط شهر، در ابتدای جلسه امام جمعه شهر بهار ضمن اشاره به شعار سال به بیان حدیثی از پیامبر اکرم پرداخت و اظهار داشت: بهترین عمل ها سه خصلت است که انصاف یکی از آنهاست و مسئولین باید نسبت به انقلاب و پست اشغال شده و کارهای انجام شده یا نشده، منصف باشند و به صورت خالصانه و بدون بزرگنمایی کار کنند و امانت امام و شهدا را حفظ نمایند زیرا جلوه دادن «کار نشده» به عنوان «کار انجام شده» بسیار خطرناک است.

 

 

در ادامه حجت الاسلام مصباح خواستار ورود نماینده به مسائل مهم شهرستان بهار از جمله تعیین تکلیف حریم سیاسی، مجموعه شهری و ارتقای نمایندگی ادارات در شهرستان بهار شد.

 

در ادامه نماینده بهار و کبودراهنگ در پی درخواست امام جمعه بهار برای ارائه رزومه به ارائه گزارشی از عملکرد خود در مجلس و عضویت در کمیسیون های مختلف پرداخت که با اعتراض تعدادی از حاضرین از جمله حجت الاسلام مصباح، تقاضا شد نماینده در جلسه شورای اداری شهرستان تنها به ارائه عملکرد خود در شهرستان بپردازد و گفتگوهای بیان شده حضار در این بین باعث ایجاد تنش و برخی حواشی شد و برای دقایقی جلسه از حالت عادی خارج شد که در نهایت با ختم صلوات و میانجی گری تعدادی از حضار موضوع ختم شد و با وساطت امام جمعه جلسه به حالت عادی خود بازگشت.

 

 

در ادامه در پی درخواست حضار توسلی به بیان برخی اقدامات خود در شهرستان از جمله پیگیری ساخت درمانگاه تامین اجتماعی، ۲۴ ساعته شدن درمانگاه مهاجران، اخذ ماده ۲۳ راه ینگجه غار علیصدر، تکمیل زیرگذر شهید زارعی و تخصیص اعتبار به مجموعه ورزشی صالح آباد و مجتمع آبرسانی حسین آباد عاشوری اشاره کرد.

 

توسلی در آخر ضمن عذرخواهی از حضار بابت خارج شدن جلسه از روال عادی، بر وحدت و همکاری بین مسئولان تاکید کرد و گفت: امام جمعه، فرماندار و نماینده مجلس به عنوان اضلاع مثلث هستند که در صورت وحدت و همکاری می شود کارهای بزرگی را برای توسعه و پیشبرد اهداف شهرستان انجام داد.

 

 

وی در آخر خطاب به روسای ادارات گفت: مدیریت ادارات وضعیت طرح های نیمه تمام و اعتبار مورد نیازشان را به فرماندار و نماینده اعلام کنند تا پیگیری لازم صورت پذیرد.

 

در ادامه فرماندار بهار با اشاره به شعار سال اظهار داشت: تحقق شعار سال با نگاه تحول در بخش های مختلف اقتصادی و ترغیب و هدایت مردم برای حضور در بخش های مختلف اقتصادی و ایجاد اعتماد برای سرمایه گذاری امکان پذیر است.

 

فیض الهی بر تدوین برنامه یکساله توسط دستگاه های اجرایی تاکید کرد و اذعان داشت: دستگاه های اجرایی، برنامه های خود را مطابق با نیازهای شهرستان و هر یک حداقل دو پروژه شاخص را برای اجرا در سال جاری به فرمانداری معرفی کنند.

 

فرماندار بهار بر ملاک عملکرد مدیران دستگاه ها در استفاده حداکثری از بودجه ملی تاکید کرد و گفت: با توجه به محدودیت بودجه استانی و تخصیص درصدی از اعتبار تعیین شده که عدد قابل توجهی نیست؛ برای پیشرفت امور و پروژه ها باید از بودجه ملی استفاده کرد و از ظرفیت همه مسئولین نیز بهره جست.

 

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید.

 

مرضیه کریمی رادپور

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.