سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/1/25 19:23:54
معاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در نهاوند:

موشک‌های دوربرد و نقطه زن ما کابوس ابر قدرت‌های زورگو در منطقه است

سردار سرتیپ دکتر رضا طلایی نیک گفت: ایران در برابر همه زورگویان جهان ایستاده است و موشک‌های دوربرد و نقطه زن ما قدرت بازدارندگی بالایی در منطقه دارند.

شناسه خبر: 13258

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، معاون توسعه مدیریت وبرنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در جمع راهپیمایان روز قدس در نهاوند گفت: رژیم فاسد صهیونیستی ۷۵ است که سرزمین فلسطین را غصب کرده است.

 

او افزود:صهیونیست‌ها دشمن اصلی مسلمین بخصوص مردم ایران هستند روز جهانی قدس یادگار حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی است.

 

طلایی نیک گفت: جبهه مقاومت مبارزه با صهیونیست‌ها را مدرنیزه و سازماندهی کرده و امروز جرات حمله بیشتر به سرزمین‌های اشغالی را نمی‌دهند.

 

معاون وزیر دفاع اظهار داشت: روز شمار نابودی صهیونیست‌ها زودتر از ۲۵ سال شروع شده است، چون خودشان از درون و برون به این فروپاشی نزدیک شده اند.

 

او گفت: صهیونیست‌ها خود ویرانگر شده اند خودشان از داخل دچار بحران شده اند و در حال مهاجرت معکوس هستند.

 

طلایی نیک بیان کرد: اسرائیلی روزگاری در اوایل تاسیس حکومت جعلی خود با حمایت دو کشور زورگوی انگلیس و امریکا سالانه ۱۰۰هزار یهودی را با وعده و وعید به سرزمین فلسطین اشغالی مهاجرت می‌دادند، اما امروز مهاجرات معکوس آن‌ها شروع شده و ما شاهد تظاهرات‌های صد‌ها هزار نفری برضد این رژیم در درون هستیم.

 

معاون توسعه مدیریت وبرنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: جاری شدن خون حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت و انتفاضه فلسطین در رگ‌های مسلمانان و آزادیخواهان جهان رژیم صهیونیستی را به سراشیبی سقوط نزدیک ترکرده است.

 

او افزود: امروز صهیونیست‌ها در بدترین شرایط دوران حکومت نامشروع خود قرار دارند و دیگر جرات حمله همه جانبه به جبهه مقاومت را ندارند اگر یک گلوله یا موشک بزنند چند برابر ان را دریافت می‌کنند.

 

طلایی نیک گفت: گذشت آن دورانی که مردم مظلوم فلسطین و لبنان را به خاک و خون می‌کشید، زیرا امروز با چالش‌های امنیتی بزرگی در داخل حیفا و تلاویو روبرو است اگر یک نفر شهید کند بلافاصله یک صهیونیست کشته می‌شود و این بزرگترین چالش امنیتی آن‌ها در دوران جدید است.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی