سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

بخشداری مرکزی بهار در آستانه روز جهانی قدس، ضمن محکوم نمودن جنایات اشغالگران و حامیان غربی آنان، ضمن اعلام بیعت مجدد با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و خلف راستین ایشان، مقام عظمای ولایت و همچنین اعلام همبستگی با مردم فلسطین از تمامی اقشار بخش مرکزی بهار، شوراها و دهیاران دعوت می نماید، همراه و همگام با صفوف به هم فشرده مردم روزه دار و خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و بار دیگر حمایت همه جانبه خود را از فلسطین و محور مقاومت اعلام دارند.

شناسه خبر: 13259

 

به گزارش نشاط شهر، بخشدار مرکزی بهار طی صدور پیامی از اهالی محترم بخش مرکزی جهت حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آورد.

 

متن پیام بدین شرح است:

 

 بسم الله الرحمن الرحیم 

 

روز قدس روز اسلام است».  امام خمینی(ره)

حضرت امام خمینی(ره)، ۱۳ رمضان ۱۳۹۹ق (۱۶ مرداد ۱۳۵۸ش) در پیامی خطاب به مسلمین جهان، آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامید. از آن به بعد روز جهانی قدس به عنوان نماد یکپارچگی و انسجام جهان اسلام مطرح شده است. 

 

در واقع این روز نماد حفظ و پاسداشت آرمان متعالی فلسطین و حمایت از مبارزات مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین در مقابل اشغالگران صهیونیستی است که از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به یادگار مانده است و بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری روز قدس یکی از آن جلوه‌ های حقیقی اتحاد و انسجام دنیای اسلام است و مسئله‌ى فلسطین، مسئله‌ى اوّل دنیاى اسلام است.  

 

بخشداری مرکزی بهار در آستانه روز جهانی قدس، ضمن محکوم نمودن جنایات اشغالگران و حامیان غربی آنان، ضمن اعلام بیعت مجدد با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و خلف راستین ایشان، مقام عظمای ولایت و همچنین اعلام همبستگی با مردم فلسطین از تمامی اقشار بخش مرکزی بهار، شوراها و دهیاران دعوت می نماید، همراه و همگام با صفوف به هم فشرده مردم روزه دار و خداجوی ایران اسلامی  در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و بار دیگر حمایت همه جانبه خود را از فلسطین و محور مقاومت اعلام دارند.

 

سید علی حسینی 

بخشدار مرکزی شهرستان بهار

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی