سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/1/28 12:42:00
شهردار بهار در نشست خبری با اصحاب رسانه:

اولین پارک موضوعی غرب کشور در بهار کلنگ زنی می شود

شهردار بهار عصر دیروز در نشست خبری با خبرنگاران از کلنگ زنی اولین پارک موضوعی غرب کشور در شهر بهار خبر داد.

شناسه خبر: 13273

 

به گزارش نشاط شهر، عصر دیروز، اولین نشست خبری شهردار بهار در سال جدید با خبرنگاران شهر بهار در سالن شهرداری برگزار شد.

 

در ابتدای جلسه رییس شورای شهر، سعید ماهری با اشاره به عملکرد شهرداری در ایام نوروز گفت: در اجرای المان های نوری در شهر بهار شاهد رضایت مردم بهار و حتی شهرهای اطراف بودیم و همین نیز رضایت اعضای شورا را در برداشت.

 

وی با اشاره به جایگاه رسانه ها در ایجاد بستر فکری شهروندان در اجرای پروژه های شهری گفت: شهرداری برای امسال پروژه های مهمی در دست اجرا دارد که در این باره نیازمند همراهی و همکاری رسانه ها با شهرداری هستیم.

 

حمیدرضا شیری، دیگر عضو شورای شهر با اشاره به جایگاه اهالی رسانه و خبرنگاران در جامعه گفت: ایده ۳۸ هزار نفر از مردم را  شما خبرنگاران می توانید به ما منتقل کنید، در طرحی که قرار است در سال جاری به دست شهرداری اجرا شود نقش خبرنگاران و اهالی رسانه بسیار مهم است، بار روانی این طرح بر عهده رسانه هاست چرا که ورودی شهر حالت ویژه ای به خود خواهد گرفت.

 

مرضیه تقی پور، دیگر عضو شورای شهر با اشاره به مطالب بیان شده در جلسه دلیل عدم افتتاح به موقع المان های نوری نوروزی را شرایط جوی آخر سال بیان کرد و  گفت:  مدیریت قبلی شهرداری سنتی بود و مطالبه گوناگون در آن وجود نداشت، اما مدیریت فعلی شهر  به گونه ای است که مطالبه های مختلفی و متفاوتی را از سوی مردم ایجاد کرده است.

 

در ادامه محسن ایوبی، دیگر عضو شورای شهر گفت: نیاز است که رسانه ها در بحث آموزش فرهنگ و حقوق شهروندی بیشتر وارد شوند، در ضمن پیامهای مردمی را بلافاصله در کانالها نگذارند، ابتدا موضوع را از مراجع لازم پرسیده و سپس  با درج جوابیه منتشر نمایند.

 

در ادامه شهردار بهار به مدت چهار ماهه خدمت در شهرداری بهار اشاره کرد و اظهار داشت: نهاد شهرداری امروز یک نهاد خدماتی نیست بلکه یک نهاد اجتماعی است، در آخر سال تمام تلاشمان را کردیم هیچ پاکبانی بدون حقوق و مزایا نماند.

 

 

فرجی اظهار داشت: شهرداری ناگزیر است با شهروندان و کسانی که از شهرداری انتظار دارند تعامل کند، در ایام عید تمام همکارانم تلاش خود را در اجرای المان های نورزوی انجام دادند، سعی ما بومی کاری و بومی گزینی در اجرای المان ها بود.

 

شهردار بهار اذعان داشت: دیدگاه و تفکر من از روز اولی که وارد این شهر شدم، این بود که شهر بهار بعد از سه سال به عنوان شهر اول شهرستان شناخته شود، من تمام برنامه هایم حول همین است که بهار بیش از گذشته به چشم بیاید.

 

وی افزود: ما با بودجه ۴۵ میلیاردی شهرداری را تحویل گرفتیم و بودجه شهرداری را بیش از ۹۰ درصد برای سال آینده پیش بینی کردیم.

 

فرجی بزرگترین طرح اجرایی شهرداری در سال جاری را ساماندهی بلوار کشاورز بیان داشت و گفت: اردیبهشت ماه امسال اجرای ساماندهی بلوار کشاورز و تاسیس پارک موضوعی را در شهر بهار خواهیم داشت. این پارک شامل بخش های مختلفی خواهد بود،این پارک سه هکتار است و قابلیت رسیدن به ده هکتار را دارد، به جرات می توان گفت که یک پکیج بسیار عالی در غرب کشور است.

 

فرجی در پاسخ به مشکل مسکن ملی در شهر بهار گفت: شهر بهار پتانسیل تبدیل شدن به شهر ۵۰ هزار نفری را دارد و این اراده مدیران راه و شهرسازی را میخواهد، شهر بهار به گونه ای است که تا ۱۰۰۰ هکتار می تواند به شهر اضافه شود و هیچ مانعی در شهر بهار برای این کار وجود ندارد.

 

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید

 

مرضیه کریمی رادپور

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی