سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/2/10 09:19:06
فرماندار شهرستان بهار در شورای اداری منطقه مهاجران:

باید تمام توان خود را برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در مهاجران به کار بگیریم

شورای اداری منطقه مهاجران با حضور امام جمعه مهاجران، فرماندار شهرستان بهار، نماینده بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل صمت استان همدان، مدیرکل آبفای استان همدان، بخشدار لالجین و رؤسای ادارات اجرایی شهرستان بهار و مسئولان ادارات شهر،در مصلی مهاجران برگزار شد.

شناسه خبر: 13315

 

به گزارش نشاط شهر، شورای اداری منطقه مهاجران با حضور امام جمعه مهاجران، فرماندار شهرستان بهار، نماینده بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل صمت استان همدان، مدیرکل آبفای استان همدان، بخشدار لالجین و رؤسای ادارات اجرایی شهرستان بهار و مسئولان ادارات شهر،در مصلی مهاجران برگزار شد.

 

نخست بخشدار لالجین شرحی از مشکلات مهاجران را ارائه کرد و امام جمعه مهاجران نیز بر نگاه ویژه مسئولین به مهاجران تاکید کرد و از برخی روسای ادارات تشکر و قدردانی کرد اما از برخی مسئولین گله مند شد که ماهی یک‌بار هم در حوزه خودشان در شهر مهاجران فعالیتی نداشتند.

 

 وی در ادامه گفت: اگر گره از کار مردم باز کنیم و مشکلات را بررسی کنیم توانستیم دین خود را به نظام، ولایت و انقلاب حفظ  کنیم و مردم هم تابع نظام و ولایت فقیه می‌شوند چرا که مردمانی ولایت مدار و شهید پرور قدردان مسئولان دلسوز نظام و جهادگر هستند.

 

عالمی امام جمعه مهاجران در پایان روز شورا را به اعضای شورای شهر تبریک گفت.

 

در ادامه رئیس شورای شهر و دهیاران به شرح مشکلات و ارائه جوابیه پرداختند.

 

همچنین در این نشست فیض الهی فرماندار شهرستان بهار گفت: باید بین ادارات اتحاد و همبستگی باشه و پروژه ها و کارها را به صورت نیمه تمام متوقف نکنند و به پایان برسانند.

 

همچنین فتح الله توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس خاطر نشان کرد:  باید به شهر مهاجران بها دهیم و مشکلات را تا حد امکان برطرف کنیم و نام شهر مهاجران را جز شهرهای محروم در الویت قرارداد.

 

وی افزود: باید مسولان به جای پشت میز نشینی، جهادگران میدانی باشند و بیایند از نزدیک مشکلات را ببینند و ریشه یابی کنند و بنده نیز با تمام توان یاری خواهم کرد.

 

از عمده ترین مشکلات شهر مهاجران می‌توان به نبود گلخانه، فضای سبز، زمین چمن و سالن ورزشی، سالن آمفی تئاتر، کلاس های درسی مجهز، خدمات دندانپزشکی، حفر چاه های غیر مجاز و از نظر اشتغال در بخش شهرک صنعتی ترشیجات و شوریجات، اشاره کرد.

 

 همچنین مهاجران و بیشتر روستاهای شهرستان بهار دارای خرابی و فرسودگی تیر برق، مشکلات روشنایی، مشکلات راه ارتباطی مخابراتی و جاده ای هستند.

 

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید.

 

آرزو میرزایی

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی