سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/2/19 17:32:50

حضور خوب لالجین در اکسپو2023 تهران

هنرمندان شهر لالجین در یک کار گروهی و با هماهنگی دبیرخانه شهرجهانی سفال و اتحادیه صنفی خود برای معرفی توانمندی های هنری، اقتصادی و نیز حوزه گردشگری شهرلالجین در این نمایشگاه حضور یافتند.

شناسه خبر: 13345

 

به گزارش نشاط شهر، هنرمندان شهر لالجین در یک کار گروهی و با هماهنگی دبیرخانه شهرجهانی سفال و اتحادیه صنفی خود برای معرفی توانمندی های هنری، اقتصادی و نیز حوزه گردشگری شهرلالجین در این نمایشگاه حضور یافتند.

دبیر دبیرخانه شهرجهانی لالجین گفت:  امروزه رسیدن به هدفی مشخص به تنهایی امکان پذیر نیست یا بسیار دشوار است و می دانیم که اگر افراد با هم متحد شوند می‌ توانند کارهای بزرگی صورت بخشند و به نتایج و بهره ‌وری بهتری دست یابند.

سیدرضا موسوی گفت: کار تیمی باعث کاهش حساسیت اعضا نسبت به هم می‌شود. چرا که هر یک جایگاه خود را می‌دانند و به اهمیت حضورشان در کار واقف هستند. پس برای رقابت با هم در کنار هم حرکت می‌کنند.

 او گفت: کار گروهی به معنای از خودگذشتگی است و روی هدف نهایی تمرکز می کند. کار گروهی بر این مفهوم است که کل بزرگتر از مجموع اجزای آن است. فعالان واحدهای تولیدی شهر لالجین با برنامه ریزی دبیرخانه شهرجهانی سفال و مشارکت اتحادیه سفال و سرامیک لالجین در این کار گروهی خوشبختانه شرکت کردند و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد کارهای گروهی بیشتری باشیم.

موسوی گفت: پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان ایران اکسپو ۲۰۱۳ 

پس از چند سال وقفه برای عرضه دستاوردهای صادراتی برگزار شده و تجار خارجی به طور رسمی برای حضور در نمایشگاه دعوت شده‌اند تا با بازدید از محصولات ارائه شده، نسبت به توافق خرید کالاها اقدام کنند.

موسوی افزود: ۱۲ گروه کالایی از جمله ساختمان، لوازم خانگی، صنعت، مواد غذایی و کشاورزی، چرم، صنایع دستی، دراین نمایشگاه عرضه خواهد شد.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی