سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

سرهنگ داوود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتای تهران: در آستانه آغاز امتحانات دانش آموزان هستیم و متأسفانه سودجویانی هم که از هر فرصتی برای سوءاستفاده از کاربران فضای مجازی استفاده می‌کنند ممکن است تحت عناوین و بهانه‌هایی مانند فروش سوالات امتحانی، فروش لوازم تقلب و … اقدام به سوءاستفاده از دانش‌آموزان کنند.

شناسه خبر: 13373


به گزارش نشاط شهر، سرهنگ داوود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتای تهران بزرگ گفت: در آستانه آغاز امتحانات دانش آموزان هستیم و متأسفانه سودجویانی هم که از هر فرصتی برای سوءاستفاده از کاربران فضای مجازی استفاده می‌کنند ممکن است تحت عناوین و بهانه‌هایی مانند فروش سوالات امتحانی، فروش لوازم تقلب و … اقدام به سوءاستفاده از دانش‌آموزان کنند.

در واقع این افراد از سن و تجربیات کم دانش‌آموزان سوءاستفاده کرده و اقدام به دریافت مبالغ بالا از آنان کرده یا آنان را به صفحات جعلی و فیشینگ هدایت کرده و نسبت به خالی کردن حسابشان اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه کلاهبرداران هیچ‌گونه دسترسی به سوالات امتحانی ندارند، گفت: این افراد در اکثر موارد پس از دریافت پول دیگر پاسخی به پیام‌های کاربران نمی‌دهند. در مواردی نیز سوالات جعلی و غلط را برای دانش آموزان ارسال کرده و این افراد با این امید که به سوالات دسترسی دارند، دیگر درس نخواند و در جلسه امتحان با مشکل مواجه شده‌اند.



انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی