سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

همزمان با سراسر کشور صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان بهار به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، در سپاه ناحیه شهر بهار برگزار شد.

شناسه خبر: 13402

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار، در این مراسم ائمه جمعه شهرستان بهار، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، روسای دستگاه ها و ادارات اجرایی و خانواده معظم شهدا حضور داشتند.

 

 حجت الاسلام و المسلمین رضا مصباح امام جمعه شهرستان بهار در این مراسم گفت: سالروز فتح خرمشهر و آزادسازی و پاکسازی آن از وجود دشمنان در عملیات پیروزمندانه بیت المقدس، نماد مقاومت و ایثار یک ملت در دفاع از ایران اسلامی است.

 

حجت الاسلام رضا مصباح گفت: فتح خرمشهر، فتح آرمان‌ها، هویت انسانی، دلدادگی و شعور و عشق به خداوند است و این فتح الفتوح برای ما یک حقیقت جاودانه و جزء آرمان ها و نمادی در اعتقاد و باور و ولایتمداری و انقلابی گری ما شد.

 

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر پس از شکل گیری انقلاب، پیروزی بزرگی محسوب می شود، افزود: این عملیات با تلاش و همت جمعی جریان حق، پیروز شد و نشان داد با روحیه صبر، تقوا و استقامت می توان به عزت و قدرت رسید و هم اکنون همه ما باید نسبت به آن، اهتمام ورزیم.

 

پس از پایان این مراسم مسئولین شهرستان بهار گلزار شهدای بهار را عطرافشانی و غبار روبی کردند.

 

دکتر مجتبی فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار در این مراسم گفت: سوم خرداد روز پیروزی خون بر شمشیر و روز بسیار مقدسی در تاریخ ایران اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر فتح‌الفتوح انقلاب اسلامی ایران است، گفت: فتح خرمشهر حادثه‌ای عادی نبود که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت و عملیات دیگری با طراحی جامع، پایه ای برای این فتح بزرگ و آزادی خرمشهر عزیز شد.

 

وی به ویژگی های عملیات آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و اظهار داشت: عملیات های فشرده از نظر زمانی و حضور رزمندگان با خستگی و مجروحیت در عملیات ها نشان دهنده حساسیت جنگ در این برهه زمانی است.

 

 فرماندار شهرستان بهار طراحی جامع و هوشمند عملیات را از عوامل موفقیت برشمرد و گفت: جامعیت عملیات و ارائه طرح ها از سوی فرماندهان جوان، در نوع خود بی نظیر بود.

 

وی افزود: سرسختی رزمندگان و پایبندی به قولی که در راستای آزادسازی خرمشهر به مردم داده بودند، باعث مقاومت آنها در برابر دشمن شد.

 

دکتر مجتبی فیض اللهی اضافه کرد: دشمن در خصوص فتح خرمشهر، تبلیغات روانی بسیار گسترده ای انجام داده بود و صدام با قاطعیت و صراحت در خصوص عدم رخنه رزمندگان به خرمشهر سخن گفته بود ولی رزمندگان عزیز کشورمان با روحیه شهادت طلبی و فرهنگ بسیجی تا پای جان برای آزادی وطن و دفاع از دین و انقلاب ایستادند و خرمشهر آزاد شد.

 

وی تصریح کرد: امروز همه ارکان حکومتی ما به بسیجی بودن و شهادت طلبی افتخار می کنند و همه طرفدار این فرهنگ و گروه ارزشی هستند و ما نیز امیدواریم بتوانیم در مقابل شهدا و ملتی که در صحنه‌های گوناگون انقلاب، جبهه و جنگ، حمله های اقتصادی و فرهنگی در مقابل دشمن ایستادند، پاسخگو باشیم و در جنگ کنونی و مبارزه با جنگ اقتصادی و فرهنگی بتوانیم با قاطعیت و استوار، گام برداریم.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی