سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/3/12 20:42:19
بازدید فرماندار بهار از پل روگذر قطار حسام آباد

آسفالت ریزی روگذر روستای حسام آباد آغاز شد

روز هفتم خرداد و در جلسه بررسی پروژه های عمرانی ، فرماندار شهرستان بهار با تاکید بر لزوم ساماندهی پروژه روگذر روستای حسام آباد از توابع بخش لالجین، دستور داد در کمتر از ده روز آسفالت ریزی این روگذر که از دغدغه های چندین ساله مردم این منطقه است به زودی آغاز شود.

شناسه خبر: 13433

 

به گزارش نشاط شهر، روز هفتم خرداد و در جلسه بررسی پروژه های عمرانی ، فرماندار شهرستان بهار با تاکید بر لزوم ساماندهی پروژه روگذر روستای حسام آباد از توابع بخش لالجین، دستور داد در کمتر از ده روز آسفالت ریزی این روگذر که از دغدغه های چندین ساله مردم این منطقه است به زودی آغاز شود.

 

 

در همین راستا ١١ خرداد ماه با حضور دکتر فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار و مهندس زمانی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل استان همدان، امام جمعه و بخشدار لالجین آسفالت ریزی این مسیر آغاز شد.

 

 

طول این روگذر ٧٠٠ متر و عرض آن ٩ونیم متر است و برای آن هزار تن آسفالت در دولایه مورد استفاده قرار گرفته است و خط آهن همدان سنندج نیز از زیر آن عبور می کند.

 

 

 

با افتتاح این روگذر، مسیر حسام آباد به لالجین سهل تر شده و مشکلات ۱۷ ساله مردم روستا ناشی از خاکی بودن جاده جایگزین نیز پایان خواهد یافت.

 

مرضیه کریمی رادپور

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.