سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

فتح الله توسلی در آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی شاخص شهرداری بهار اظهار کرد: ایجاد پارک ۳.۵ هکتاری در ورودی شهر بهار و در مسیر زوار اربعین و تردد توریست ها می تواند برای شهر بهار، منافعی داشته باشد.

شناسه خبر: 13435

 

به گزارش نشاط شهر، فتح الله توسلی در آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی شاخص شهرداری بهار اظهار کرد: ایجاد پارک ۳.۵ هکتاری در ورودی شهر بهار و در مسیر زوار اربعین و تردد توریست ها می تواند برای شهر بهار، منافعی داشته باشد.

 

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس ساماندهی ورودی شهر را بسیار ارزشمند خواند و گفت: ساماندهی ورودی بهار، به زیبایی شهر می افزاید و امیدواریم این پروژه در اسرع وقت به نتیجه برسد.

 

وی با بیان به اینکه پرونده جزیره شادی در مراجع قضایی مفتوح است، گفت: از رئیس دادگستری، فرماندار و مسئولین مرتبط خواهان پیگیر موضوع پرونده جزیره شادی و رفع موانع هستیم.

 

وی از پیگیری برگزاری کنگره آیت الله بهاری خبر داد و گفت: پیگیری اعتبار برای برگزاری کنگره ای در شان این عالم ربانی، در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی از ایجاد موزه مشاهیر در شهر بهار خبر داد و گفت: مجوزهای لازم برای ایجاد موزه مشاهیر در بهار گرفته شده و میراث فرهنگی، اداره ارشاد و اوقاف باید مشاهیر را شناسایی و آثار آنان را گردآوری نمایند و این موزه می تواند به صورت موزه مشاهیر استانی نیز فعالیت کند.

 

توسلی اعلام کرد: با توجه به نزدیکی شهر بهار به مرکز استان، پیشنهاد تبدیل  بیمارستان آیت الله بهاری به بیمارستان آموزشی داده شده تا بتوانیم از همه ظرفیت این بیمارستان استفاده کنیم و تامین تجهیزات از جمله لاپاراسکوپی صورت گرفته و قول مساعد برای تامین سی تی اسکن نیز داده شده است.

 

وی به ارتقای زیرساخت های حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: آغاز عملیات آسفالت ریزی محور مهاجران -ریکان به مزرعه مهدی آباد به طول ۳ و نیم کیلومتر، مطالعات ساماندهی و آسفالت و ارتقا جاده مهاجران به شاوه، اخذ ماده ۲۳ راه همدان گل تپه علیصدر، افزایش اعتبارات شهرداریها از محل سازمان همیاری شهرداری های کشور و اخذ ماشین آلات از جمله اقدامات بوده است.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی

برخی که ادعای دینداری و انقلابیگری داشتند به علما و نخبگان توهین کردند/ مارپیچ سکوت شکسته شد، تا کی باید تحت خفقان این تخریب‌ها باشیم؟/ یک روز برای زندگی‌کردن زندگی نکرده‌ام/ به برخی با ورود به عرصۀ انتخابات تهمت‌زده شد؛ من نمی‌توانم محبت و زحمات آن‌ها را جبران کنم/کار تازه شروع شده است؛ کشور به عقلانیت انقلابی نیاز دارد

باید با در نظر گرفتن دغدغه‌های ۱۴ میلیون نفری که به نامزد پیروز رأی ندادند، اجازه ندهیم که آن‌ها مأیوس شوند / این انتخابات حاوی پیام‌های مهم کاهش مشارکت بود / عدم تمایل بخش قابل توجهی از مردم برای استفاده از حق انتخاب خود باید اهل سیاست را به خود بیاورد؛ نمی‌توانیم به راحتی از کنار آن بگذریم / مهم‌ترین نکته این است که این کاهش مشارکت برای ما تبدیل به یک مسئله جدی شود

چشم بستن بر روی ناعدالتی‌ها دلیلی بر عدم حضور مردم پای صندوق‌های رای است/ موضوع امروز ما شرکت در انتخابات و انتخاب درست است/مردم ما عاقل و دانا هستند و قدرت انتخاب دارند/ رشد اقتصادی کشور وابسته به حضور در مجامع بین‌المللی است/ چرا باید هر روز با افتخار درصد واریز یارانه‌ها و یا درصد افزایش افراد تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی اعلام شود مگر مردم ریزه‌خوار و یا فقیر هستند؟