سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/3/13 01:57:46
در نشست شورای روابط عمومی بهار با خبرنگاران و فعالان رسانه ای مطرح شد:

ادارات نقد پذیری خود را بالا ببرند

جلسه هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان بهار به ریاست ماهری پیرو رییس شورای روابط عمومی های شهرستان بهار در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

شناسه خبر: 13437

 

به گزارش نشاط شهر، در این جلسه خبرنگاران و فعالان رسانه ای شهرستان بهار خواستار همکاری بیشتر روابط عمومی ادارات با خبرنگاران شدند و در ادامه به بیان مشکلات موجود پرداختند.

 

 خبرنگاران شهرستان با انتقاد از نقدناپذیری بعضی از مسؤولان ادارات، اظهار کردند انتقاد به‌ موقع زمینه رشد را فراهم می‌کند و خواستار پاسخگویی هرچه بیشتر و بهتر مسئولان به سوالات خبرنگاران شد.

 

 

خبرنگاران همچنین با اشاره به هزینه‌های شخصی حضور خبرنگار برای پوشش مراسم‌های خبری، بیان کردند تأمین هزینه‌های جاری خبرنگاران یکی از خواسته‌های اصلی آن‌ها است چراکه تمام خبرنگاران با هزینه‌های شخصی خود اقدام به کار رسانه در سطح شهرستان بهار می‌کنند.

 

در ادامه آقایان قاری، محمودی، فرامرزی، قاسمی و خانم جهانشاه اعضای شورای هماهنگی روابط‌عمومی های شهرستان بهار به بیان برخی از محدودیت‌های سازمانی و مشکلات درون‌سازمانی روابط‌عمومی‌ها در ادارات پرداختند و خواهان برگزاری جلسات هماهنگی فی مابین مدیران و خبرنگاران شدند.

 

 

 

در پایان رییس شورای روابط عمومی های شهرستان بهار ضمن تشکر از حضور خبرنگاران در جمع اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان بهار به تلاش های انجام شده در جهت بهبود وضعیت معیشتی از جمله رایزنی با بانک مهر ایران و سپه و نمایندگی های اسنوا و پاکشوما و...جهت اعطای تسهیلات خرید کالا اشاره نمود. 

 

سعید ماهری پیرو ادامه داد: در بحث آموزش حرفه‌ای خبرنگاران و مسئولان روابط عمومی دچار ضعف هستیم و تقویت آموزش های حرفه ای از جمله خبرنویسی، فضای مجازی، عکاسی و ...در بین روابط عمومی و خبرنگاران ضروری است.

 

 گفتنی است اعضای حاضر در پایان بر تداوم برگزاری این جلسات تاکید کردند.

 

 مرضیه کریمی رادپور

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.