سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

رئیس اداره ی ورزش و جوانان شهرستان بهار محمد جعفری، مسئول امور بانوان نسرین ملکی، علی اکبر قمری دهبان سرپرست هیئت همگانی شهرستان بهار و جمعی از اهالی ورزش همگانی شهرستان بهار با مجتبی فیض الهی فرماندار این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری به نشست و گفتگو پرداختند.

شناسه خبر: 13441

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی اداره ی ورزش و جوانان شهرستان بهار، مجتبی فیض الهی صبح امروز در نشست با پیشکسوتان ورزشی با گرامیداشت ایام ۱۴ و ۱۵ خردادماه به ایفای نقش مهم ورزش در جامعه پرداخت و خاطرنشان کرد: مقوله ی ورزش در تمامی عرصه ها بسیار مهم و راهبردی است و باید به این حوزه توجه ویژه داشت.

 

این مقام مسئول برنامه ریزی درست و به موقع و تقویت رشته های ورزشی در شهرستان را مهم برشمرد و تاکید کرد: حوزه ورزش و جوانان به لحاظ فعالیت و مشارکت اقشار مختلف به خصوص جوانان و نوجوانان، از گستردگی فراوان برخوردار است و نیاز به حمایت جدی دارد.

 

فرماندار بهار تکمیل طرح های عمرانی ورزشی را در اولویت کار خود دانست و عنوان کرد: بازدیدهای میدانی از سالن های ورزشی، سالن های نیمه ساخت و.... به عمل آورده ایم تا از نظر کمی و کیفی پروژه های نیمه تمام را بررسی کنیم و با توجه به بودجه ی تعریف شده برای این حوزه تا حد امکان و توان خود مشکلات و موانع را بر طرف خواهیم کرد.

 

وی در ادامه افزود: از سالن ورزشی شهرلالجین، مهاجران و روستای دستجرد بازدید به عمل آورده و با برگزاری جلسات متعدد مشکلات را بررسی کردیم و توانستیم با رایزنی و کمک و مساعدت مدیرکل اداره ورزش و جوانان اعتبارات خوبی را برای تکمیل سالن های نیمه ساخت جذب کنیم و به زودی عملیات تکمیل ساخت سالن های ورزشی را شروع خواهیم کرد.

 

در ادامه رئیس اداره ی ورزش و جوانان شهرستان بهار سلامت روحی و روانی جامعه را در گروه ورزش همگانی دانست و یادآور شد: هرچه از مجموعه ورزش و جوانان حمایت شود، شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان خواهیم بود و همه ی ما موظفیم با همکاری هم ورزش های همگانی را در سطح شهرستان گسترش دهیم و ورزش را به یک فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل کنیم.

 

محمد جعفری اظهار داشت: ورزش بانوان در کنار ورزش آقایان از اولویت های ورزش همگانی است و خوشبختانه در شهرستان بهار بانوان ورزشکار خوبی داریم که در سطح کشوری و ملی به خوبی درخشیده اند و پرچمدار حوزه ی ورزش و جوانان این شهرستان هستند.

 

سرپرست هیئت همگانی شهرستان بهار علی اکبر قمری دهبان در این نشست گفت: تقویت ورزش همگانی در کاهش آسیب های اجتماعی موثر است و هرچقدر در حوزه تقویت ورزش همگانی گام برداریم به همان میزان شاهد تقویت بعد جسمی و روحی جوانان و نوجوانان در جامعه خواهیم بود.

 

قمری دهبان افزود: در سال جاری برنامه های خوب و متنوعی برای هیئت ورزش همگانی برنامه ریزی شده و قصد داریم با برگزاری همایش ها و برنامه های متنوع برای عموم مردم اکثریت شهروندان را به ورزش همگانی تشویق کنیم و نشاط اجتماعی را به جامعه تزریق کنیم.

 

در ادامه ی این نشست تودیع و معارفه ی اعضای هئیت همگانی صورت گرفت.

 

طی حکمی علی اکبر قمری دهبان به عنوان سرپرست هیئت ورزش های همگانی شهرستان بهار، یوسف عبدی نائب رئیس هیئت ورزش های همگانی آقایان، میترا قراگزلو نائب رئیس هیئت ورزش های همگانی بانوان، سهراب یادگاری دبیر هیئت ورزش های همگانی، نسرین ملکی مسئول کمیته توسعه فعالیت بدنی زنان و خانواده، محمد امانی مسئول کمیته ورزش صبحگاهی، ذکریا بهارلو مسئول کمیته پیشکسوتان، جهانگیر کاووسی مسئول کمیته ورزش پیاده روی هیئت ورزش های همگانی، جعفرکرمی مسئول امور مالی و خزانه دار هیئت ورزش های همگانی، امیر احسان ابراهیمی مسئول دفتر کمیته ها، گروه ها و شهرها، محمد ربیعی مسئول ورزش های همگانی شهر لالجین، نادر رسولی مسئول ورزش های همگانی شهر صالح آباد، اکبرحسنی مسئول ورزش های همگانی شهر مهاجران و فردوس نبی پور به عنوان مسئول روابط عمومی هیئت ورزش های همگانی شهرستان بهار معرفی و حکم آنها توسط فرماندار شهرستان بهار به آنان اهدا شد.

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی