سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

حسین بشری معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان اعلام داشت افرادی که با علم و آگاهی از مسروقه بودن اموال ؛ اقدام به خرید یا مخفی نمودن آن نمایند مجرم بوده و قطعا پلیس استان با هماهنگی دستگاه محترم قضایی با این افراد با قاطعیت و بدون اغماض برخورد خواهند کرد.

شناسه خبر: 13452

 

به گزارش نشاط شهر، حسین بشری معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان اعلام داشت افرادی که با علم و آگاهی از مسروقه بودن اموال ؛ اقدام به خرید یا مخفی نمودن آن نمایند مجرم بوده و قطعا پلیس استان با هماهنگی دستگاه محترم قضایی با این افراد با قاطعیت و بدون اغماض برخورد خواهند کرد.

 

وی گفت: متاسفانه خریداران اموال مسروقه از عوامل اصلی ایجاد انگیزه برای سارقین هستند و در صورتیکه سارق نتواند نسبت به فروش اموال مسروقه اقدام کند انگیزه خود را برای سرقت از دست خواهد داد .

 

بشری در پایان ضمن هشدار به مالخران افزود بر اساس قانون هر کس با علم و اطلاع از اینکه مال در نتیجه ارتکاب سرقت بدست آمده است آن را به نحوی از انحاء ‌تحصیل یا مخفی یا قبول نماید یا مورد معامله قرار دهد به حبس از شش ماه تا سه سال و تا (۷۴) ضربه شلاق محکوم خواهد شد ؛ ضمن اینکه اگر متهم معامله اموال مسروقه را حرفه خود قرار داده باشد به حداکثر مجازات محکوم می‌شود.

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی