سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان : هزینه تعمیرات و نگهداری اماکن ورزشی به مراتب از ساخت و سازهای این مراکز پرهزینه‌تر است و نوع نگرش به این موضوع می‌بایست تخصصی باشد و ردیف بودجه‌های خاصی ازه سوی وزارت ورزش و جوانان به جهت توجه به این مهم در نظر گرفته شده و مدتی است خانه‌تکانی عظیمی در استخرهای استان همدان صورت گرفته است.

شناسه خبر: 13483


به گزارش نشاط شهر، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: هزینه تعمیرات و نگهداری اماکن ورزشی به مراتب از ساخت و سازهای این مراکز پرهزینه‌تر است و نوع نگرش به این موضوع می‌بایست تخصصی باشد و ردیف بودجه‌های خاصی ازه سوی وزارت ورزش و جوانان به جهت توجه به این مهم در نظر گرفته شده و مدتی است خانه‌تکانی عظیمی در استخرهای استان همدان صورت گرفته است.

از آغاز سال جدید تاکنون چهار استخر در استان مورد بهره‌برداری قرار گرفته و استخر رنجبرصولتی بهار، چهارشنبه ۲۴ خردادماه به عنوان پنجمین استخر با حضور مسئولان بازگشایی می‌شود.

حقیقی با اشاره به اینکه استخر رنجبرصولتی بهار به علت تعمیرات داخلی تعطیل شده بود، بیان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های مداوم سقف پوسیده این استخر را تعویض کردیم و با ایجاد تغییرات عظیمی در دکوراسیون این مکان، توانستیم فضای مناسبی جهت آموزش، ورزش و تفریح جوانان فراهم کنیم و انشاالله در هفته جاری این استخر به چرخه فعالیت بازخواهد گشت.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی
Error
Whoops, looks like something went wrong.