سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

روابط عمومی اداره برق شهرستان بهار: از حدود ۴۰۰۰۰ مشترک خانگی در شهرستان بهار ۱۱۵۵ مشترک کم مصرف و ۱۸۷۴۳ مشترک پرمصرف می باشند و سایر خانوار میان این دوگروه هستند که خوش مصرف نام گذاری شده اند.

شناسه خبر: 13490

 

به گزارش نشاط شهر، روابط عمومی اداره برق شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار ما گفت: از حدود ۴۰۰۰۰ مشترک خانگی در شهرستان بهار ۱۱۵۵ مشترک کم مصرف و ۱۸۷۴۳ مشترک پرمصرف می باشند و سایر خانوار میان این دوگروه هستند که خوش مصرف نام گذاری شده اند.

 

فضلی پور در رابطه با تعمیرات روشنایی معابر گفت: هر چهار ماه یک بار لامپ ها تعویض می‌شوند و پس از دریافت گزارش خرابی بسته به نوع مشکل، تعمیر و رفع می‌شود.

 

وی در رابطه با اپلیکشن برق من و سامانه ۱۲۱ گفت: شهروندان گرامی میتوانند گزارشات خود را از طریق اپلیکشن برق من ارسال نمایند و در صورت تماس با سامانه ۱۲۱ مکالمات ضبط شده و همکاران پاسخگو می باشند.

 

خبرنگار ما از مشکل روشنایی در برخی از معابر و کوچه ها از جمله کوچه شهید جمشید دهقان، کوچه ترنم در خیابان امام، کوچه شهید دوستان، کوچه شهید اسدی و بن بست لطیف در خیابان سید جمال الدین و.... گزارش داد و از روابط عمومی اداره برق قول پیگیری و رفع مشکل را گرفت.

 

فضلی پور در رابطه با تاریکی و ضعیف بودن روشنایی در برخی از نقاط در سطح شهر، گفت: بنابر دستور وزیر نیرو در برخی از مناطق ناچار به صرفه جویی هستیم و روشنایی را کاهش دادیم اما موجب تاریکی مطلق نشده است.

 

بنابر دریافت گزارش های مردمی مبنی بر وجود ضایعات تیر برق در زمین مجاور ساختمان هلال احمر بهار، این مسئله را از روابط عمومی اداره برق بهار جویا شدیم، وی در پاسخ گفت: این ضایعات متعلق به تیر برق های معیوب است که با تیر برق های سالم جایگزین شده و حال تا زمانی که مورد استفاده مجدد قرار گیرند باید در مکانی نگهداری شوند، طی رایزنی های صورت گرفته قرا شد که انباری جهت نگهداری این موارد اختصاص داده شود.

 

وی در رابطه با قطعی برق گفت: امسال برنامه ای برای قطعی برق مصارف خانگی درنظر نگرفتیم اما برای فعالیت های کشاورزی و صنعتی با توجه به کمبود انرژی و صحبت های وزیر نیرو، قطعی برق را شاهد خواهیم بود.

 

وی در پایان گفت: شهروندان گرامی میتوانند جهت تسریع در پاسخگویی و حل مشکل خود گزارش های خرابی و تعمیرات روشنایی را در اپلیکیشن برق من ثبت نمایند تا در اسرع وقت بررسی و پیگیری شود.

 

همچنین وزیر نیرو در جمع خبرنگاران عنوان کرد: باتوجه به رشد مصرف برق در سال های گذشته و کمبود نیروگاه ها و ناترازی که در سال ۱۴۰۰ داشتیم موجب خاموشی پی در پی تا شهریور ماه شد. همچنین محدودیت هایی در تامین برق خانگی و صنعتی داشتیم. اما در سال ۱۴۰۱ با اعمال برنامه های جدیدی این خاموشی ها کاهش پیدا کرد.

 

علی اکبر محرابیان در ادامه گفت: ۴۰درصد مشترکین خانگی مشمول دریافت پاداش صرفه جویی هستند همچنین ۸میلیون مشترکین قبض رایگان یا بستانکار شدند.

 

وی افزود: اجرای این طرح از ابتدای خرداد تا پایان شهریور ۱۴۰۲می باشد. که مصرف زیر الگو شامل پاداش میشود. مبالغ پاداش مناطق عادی و گرمسیر متفاوت است.

 

در پایان گفت که اعتقاد داریم با همکاری و مشارکت مردم ،برق مطمئن و پایدار در اختیار آنان قرار می‌دهیم و همگی از این پاداش بهره مند شوند و برق رایگان داشته باشند.

 

آرزو میرزایی

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی