سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

جلسه رسیدگی به بوی نامطبوع شهرک صنعتی بهاران با حضور فرماندار شهرستان بهار، امام جمعه و سایر مسئولین شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

شناسه خبر: 13522

 

به گزارش نشاط شهر، صبح امروز با حضور مسئولین شهرستانی، فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار، حجت الاسلام والمسلمین مصباح امام جمعه شهرستان بهار،  شکوهیان دادستان شهرستان بهار، ماهری رئیس شورای شهر، موسوی رئیس اداره محیط زیست شهرستان بهار، میرزائی بخشدار لالجین و دیگر مسئولان شهرستان و مدیران کارخانه جات و کشتارگاه شهرک صنعتی و معدن بابا علی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. 

 

نخست حجت الاسلام والمسلمین مصباح گفت: مردم شهرستان بهار چرا باید بعداز ۱۵سال رفاه و آسایش را از بوهای نامطبوع نداشته باشند و مدیران شهرک صنعتی بدانند که ظلم کردن بی پاسخ نیست .

 

وی افزود: پانزده سال است که به شعور مردم بهار توهین شده است و این بی توجهی برخی از مدیران باعث خدشه دار کردن نظام و انقلاب شده است.

 

وی در ادامه گفت: اگر مسئولان و مدیران شهرک صنعتی بومی شهر بهار بودند هرگز شاهد چنین شرایطی نبودیم جای تاسف است که بجای حل این موضوع دنبال منافع شخصی خود هستید.

 

امام جمعه بهار گفت: بالاترین دغدغه، دغدغه مردم است. به فرموده پیامبر اکرم (ص) آقای عمل ها در سه چیز خلاصه می‌شود که یکی از آنها منصف بودن است که شاهد هستیم بعضی از مدیران شهرک صنعتی منصف نیستند.

 

فرماندار شهرستان بهار در این جلسه متذکر شد: آسایش و رفاه مردم خط قرمز ما است و بازدیدها را بصورت سرزده ادامه خواهیم داد و اگر بدانیم کارخانه ای که باعث مشکلات تنفسی مردم شده است پیگرد می‌شویم. 

 

دادستان بهار گفت: باتوجه به بازدید سرزده و همچنین تذکر از سه روز قبل و بی توجهی مسئول کشتارگاه صنعتی طیور سبزاوران که مسائلی را رعایت نکرده بو  و روح و روان مردم در معرض خطر بود، پلمپ شد.

 

شکوهیان گفت: نارضایتی اکثریت مردم و پيگيری های مسئولان مربوطه منجر به این شد که بازدیدها ادامه دار و بصورت سرزده صورت گیرد و مردم فهمیم بهار بدانند که طبق قوانین ،آرامش و سلامت مردم در الویت اول است.

 

سپس در پایان موسوی رئیس اداره محیط زیست شهرستان بهار گفت: شرکت صبا نور در معدن بابا علی باعث نارضایتی اهالی روستا شده است که طی تعهد نامه ای که منعقد شد تا ۱۵مرداد برای حل مشکل حمل ونقل و تا پایان مهر ماه هم برای مشکلات دیگر فرصت داده شد و کارخانه کمپوست قارچ کوهستان فک پلمپ انجام داده بود مصوب گردید که مجدد پلمپ شود و پرونده قضایی تشکیل گردد و از مدیر کارخانه دیانا که با نصب فیلتر و بستن درب و پنجره موجب کاهش نسبی بو شد، تشکر میکنم.

 

آرزو میرزایی

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی