سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/5/5 20:07:20
اهتزاز پرچم های حسینی در شهر بهار پرشور تر از همیشه:

ارادت به حسین (ع)توسط عاشقان حسینی در سطح شهر بهار تا ابد ادامه دارد...

هرساله با فرارسیدن ماه محرم،رنگ و بوی عزا سراسر ایران اسلامی را فرا می‌گیرد و مردم سراسر استان از جمله شهرستان بهار عزای حسینی را با آداب و رسوم قدیمی برپا می‌کنند.

شناسه خبر: 13523

 

هرساله با فرارسیدن ماه محرم،رنگ و بوی عزا سراسر ایران اسلامی را فرا می‌گیرد و مردم سراسر استان  از جمله شهرستان بهار عزای حسینی را با آداب و رسوم قدیمی برپا می‌کنند. 

 

هئیات و گروه های فرهنگی مذهبی خواهران و برادران ازپیر تا جوان و کودک در سطح شهر بهار که سابقه ای طولانی و نشان از  ارادت خاص مردم شهرستان را دارد هرساله در هر مناسبت ها و جشن ها و عزاداری ها با اتحاد و همدلی در کنار هم همکاری لازم را دارند و با فرارسیدن ماه محرم خادمان حسینی در لباس سیاه برتن کرده و  ضمن زنده نگه داشتن قیام امام حسین(ع) و یاران با وفایش در دشت کربلا ارزش های والای ان را گرامی می‌دارند. 

 

 عزاداران حسینی شهر بهار این شب ها با حضور در مساجد ،تکیه گاه ها، اماکن عمومی، کوچه ها، خیابانها، با پرچم ها و بیرقهای برافراشته عزاداری ،روضه های خانگی و چایخانه ها  به یاد امام حسین عزاداری میکنند وبرنامه های شام و پذیرایی از طرف بانیان نذورات از عزاداران و ارادتمندان حسینی از پیر و جوان در هر لباسی و به یاد امام حسین (علیه السلام ) و یاران با وفایش از طرف خادمان حسینی برپا میکنند.

 

 به امید اینکه، این همه شور و دلدادگی با شعور و معرفت حسینی همراه شود و هدف اصلی نهضت خونین عاشورا گامی در جهت رشد و آگاهی و عدالت و آزادگی برداریم تا تعالیم دین در قرآن و عمل به آنکه با خون شهیدان کربلا و جانفشانی آزادگان در سرتاسر جهان آبیاری شده و در جامعه احیا و فراگیر شود ان شاءالله 

 

فاطمه بدرلو

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی