سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

دادستان بهار به همراه مدیران ادارات جهاد کشاورزی و منابع آب شهرستان از زمین های کشاورزی اراضی زراعی بهار و روستاهای حسام آباد و هارون آباد و چاه های آب این مناطق بازدید کردند.

شناسه خبر: 13524

 

به گزارش نشاط شهر، دادستان بهار به همراه مدیران ادارات جهاد کشاورزی و منابع آب شهرستان از زمین های کشاورزی اراضی زراعی بهار و روستاهای حسام آباد و هارون آباد و چاه های آب این مناطق بازدید کردند.

 

این بازدید در راستای پیگیری اقدامات انجام شده از سوی ادارات متولی با هدف جلوگیری از کشت دوم محصولات کشاورزی و ممانعت از آسیب جبران ناپذیر به منابع آب های زیرزمینی انجام گرفت.

 

ایمان شکوهیان دادستان بهار در این باره گفت: صدور اخطار به کشاورزان برای خودداری از انجام کشت دوم محصولات و هم چنین بازرسی شبانه روزی با هدف شناسایی مرتکبین کشت دوم از وظایف جهاد کشاورزی است.

 

وی تصریح کرد: همچنین این اداره اقدامات پیشگیرانه از جمله ارایه خدمات تشویقی و ارفاقی به تبعیت کنندگان از قانون در راستای خودداری از کشت دوم محصولات را می تواند در دستور کار خود قرار دهد و هر ۲۰ نیز گزارشات خود را به این دادستانی ارایه دهد.

 

شکوهیان در ادامه عنوان کرد: اداره آب نیز باید هرچه سریعتر چاه هایی که فاقد کنتور هوشمند هستند را برای سهمیه بندی آب شناسایی کنند.

 

دادستان بهار برای آنکه برخی دست به استفاده بی رویه از منابع آبی نزنند و سهم استفاده هر فرد مشخص باشد بر ضرورن نصب عملیات نصب کنتور تاکید کرد.

 

در این بازدید مقرر شد تا ظرف مهلت ۲۰ روز اخطاریه مربوطه بر اساس قانون توزیع عادلانه آب برای صاحبان پروانه بهره برداری از چاه ها صادر شور و پس از سپری شدن مهلت مقرر در اخطاریه، فرد مستنکف از قانون بری ابطال پروانه بهره برداری به مراجع مربوطه معرفی شود.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی