سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/5/11 15:57:14
نماینده بهار و کبودرآهنگ در مراسم آئین کلنگ زنی قطعه اول باند دوم همدان_ بهار_گل تپه_غار علیصدر:

۴بانده کردن محور همدان گل تپه علیصدر میتوان بزرگترین پروژه استان خطاب کرد/پروژه های مهم بدون ماده ۲۳ امکان اجرایی ندارد /توسعه راه های استان از اولویت های استان است

دکتر توسلی در مراسم آئین کلنگ زنی قطعه اول باند دوم محور همدان- بهار-گل تپه-علیصدر ۴بانده کردن محور همدان گل تپه علیصدر را بزرگترین پروژه استان خطاب کرد.

شناسه خبر: 13526

 

به گزارش نشاط شهر، دکتر توسلی نماینده بهار و کبودرآهنگ در مراسم آئین کلنگ زنی قطعه اول باند دوم همدان-گل تپه-غار علیصدر ضمن تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)و خیر مقدم به دکتر خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار محترم و هیئت همراه عنوان کرد: مسیر همدان- بهار-گل تپه-غار علیصدر یکی از مسیر های بسیار خطرناک و حادثه خیز است و یک میلیون گردشگر تردد میکنند و نقطه بسیار مهم و استراتژیک است .

 

توسلی با بیان اینکه طی سالها در این مسیر تعداد زیادی انسان ها جان باختند افزود: یکی از مشکلات اصلی این راه عدم داشتن ماده ۲۳ بود و با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم قاسمی وزیر محترم راه و شهرسازی که در جلسات متعددی که با ایشان داشتیم و مکاتبات را ارائه دادیم .

 

وی با بیان اینکه پروژه های مهم بدون ماده ۲۳ امکان اجرا ندارد گفت: اینطور پروژه ها مجوز سازمان برنامه را لازم دارد با حضور در سازمان برنامه و با عنایتی که دولت محترم سیزدهم داشت و هر دو وزیر محترم اقای مرحوم قاسمی و آقای بذر پاش نامه زدند و سپس برای تامین اعتبار بیشتر آن تلاش کردیم.

 

نماینده مردم شریف بهار و کبودرآهنگ از ضمن تشکر از دکتر قاسمی فرزاد استاندار همدان جهت اینکه با برگزاری جلسات متعدد با مدیر کل ها و پیگیری ها اعتبار جذب کردیم و پیگیری ها با کمک های این بزرگواران به نتیجه رسید و با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل  شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور  و استاندار و دیگر مسئولین استانی این پروژه بزرگ در راستای توسعه زیرساخت های استان به ویژه شهرستان های بهار و کبودراهنگ ،کلنگ زنی شد.

 

دکتر توسلی از اجرای سه پروژه بزرگ در حوزه زیر ساخت شهری خبر داد و گفت: پروژه احداث قطعه اول باند دوم همدان گل تپه علیصدر بعنوان یکی از ابر پروژه های استان است.

 

وی گفت: پروژه هایی از جمله مسیر  همدان- بهار-گل تپه_غار علیصدر ،راه همدان خلعت آباد _کبودرآهنگ. ماده ۲۳ اخذ شد الحاق به پروژه ماده ۵۶ ۲۰۰ میلیارد در مناقصه است و نیز احداث راه آهن کوریجان در دو سال برای شهرستان های بهار و کبودرآهنگ تقدیم میکنیم.

 

فتح الله توسلی نماینده مردم شریف بهار و کبودرآهنگ در پایان از زحمات و پیگیری های دکتر خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان و سایر مسؤلین استانی و شهرستانی تقدیر و تشکر کرد.

 

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید.

 

فاطمه بدرلو

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی