سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/5/11 15:57:14
نماینده بهار و کبودرآهنگ در مراسم آئین کلنگ زنی قطعه اول باند دوم همدان_ بهار_گل تپه_غار علیصدر:

۴بانده کردن محور همدان گل تپه علیصدر میتوان بزرگترین پروژه استان خطاب کرد/پروژه های مهم بدون ماده ۲۳ امکان اجرایی ندارد /توسعه راه های استان از اولویت های استان است

دکتر توسلی در مراسم آئین کلنگ زنی قطعه اول باند دوم محور همدان- بهار-گل تپه-علیصدر ۴بانده کردن محور همدان گل تپه علیصدر را بزرگترین پروژه استان خطاب کرد.

شناسه خبر: 13526

 

به گزارش نشاط شهر، دکتر توسلی نماینده بهار و کبودرآهنگ در مراسم آئین کلنگ زنی قطعه اول باند دوم همدان-گل تپه-غار علیصدر ضمن تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)و خیر مقدم به دکتر خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار محترم و هیئت همراه عنوان کرد: مسیر همدان- بهار-گل تپه-غار علیصدر یکی از مسیر های بسیار خطرناک و حادثه خیز است و یک میلیون گردشگر تردد میکنند و نقطه بسیار مهم و استراتژیک است .

 

توسلی با بیان اینکه طی سالها در این مسیر تعداد زیادی انسان ها جان باختند افزود: یکی از مشکلات اصلی این راه عدم داشتن ماده ۲۳ بود و با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم قاسمی وزیر محترم راه و شهرسازی که در جلسات متعددی که با ایشان داشتیم و مکاتبات را ارائه دادیم .

 

وی با بیان اینکه پروژه های مهم بدون ماده ۲۳ امکان اجرا ندارد گفت: اینطور پروژه ها مجوز سازمان برنامه را لازم دارد با حضور در سازمان برنامه و با عنایتی که دولت محترم سیزدهم داشت و هر دو وزیر محترم اقای مرحوم قاسمی و آقای بذر پاش نامه زدند و سپس برای تامین اعتبار بیشتر آن تلاش کردیم.

 

نماینده مردم شریف بهار و کبودرآهنگ از ضمن تشکر از دکتر قاسمی فرزاد استاندار همدان جهت اینکه با برگزاری جلسات متعدد با مدیر کل ها و پیگیری ها اعتبار جذب کردیم و پیگیری ها با کمک های این بزرگواران به نتیجه رسید و با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل  شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور  و استاندار و دیگر مسئولین استانی این پروژه بزرگ در راستای توسعه زیرساخت های استان به ویژه شهرستان های بهار و کبودراهنگ ،کلنگ زنی شد.

 

دکتر توسلی از اجرای سه پروژه بزرگ در حوزه زیر ساخت شهری خبر داد و گفت: پروژه احداث قطعه اول باند دوم همدان گل تپه علیصدر بعنوان یکی از ابر پروژه های استان است.

 

وی گفت: پروژه هایی از جمله مسیر  همدان- بهار-گل تپه_غار علیصدر ،راه همدان خلعت آباد _کبودرآهنگ. ماده ۲۳ اخذ شد الحاق به پروژه ماده ۵۶ ۲۰۰ میلیارد در مناقصه است و نیز احداث راه آهن کوریجان در دو سال برای شهرستان های بهار و کبودرآهنگ تقدیم میکنیم.

 

فتح الله توسلی نماینده مردم شریف بهار و کبودرآهنگ در پایان از زحمات و پیگیری های دکتر خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان و سایر مسؤلین استانی و شهرستانی تقدیر و تشکر کرد.

 

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید.

 

فاطمه بدرلو

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی

برخی که ادعای دینداری و انقلابیگری داشتند به علما و نخبگان توهین کردند/ مارپیچ سکوت شکسته شد، تا کی باید تحت خفقان این تخریب‌ها باشیم؟/ یک روز برای زندگی‌کردن زندگی نکرده‌ام/ به برخی با ورود به عرصۀ انتخابات تهمت‌زده شد؛ من نمی‌توانم محبت و زحمات آن‌ها را جبران کنم/کار تازه شروع شده است؛ کشور به عقلانیت انقلابی نیاز دارد

باید با در نظر گرفتن دغدغه‌های ۱۴ میلیون نفری که به نامزد پیروز رأی ندادند، اجازه ندهیم که آن‌ها مأیوس شوند / این انتخابات حاوی پیام‌های مهم کاهش مشارکت بود / عدم تمایل بخش قابل توجهی از مردم برای استفاده از حق انتخاب خود باید اهل سیاست را به خود بیاورد؛ نمی‌توانیم به راحتی از کنار آن بگذریم / مهم‌ترین نکته این است که این کاهش مشارکت برای ما تبدیل به یک مسئله جدی شود

چشم بستن بر روی ناعدالتی‌ها دلیلی بر عدم حضور مردم پای صندوق‌های رای است/ موضوع امروز ما شرکت در انتخابات و انتخاب درست است/مردم ما عاقل و دانا هستند و قدرت انتخاب دارند/ رشد اقتصادی کشور وابسته به حضور در مجامع بین‌المللی است/ چرا باید هر روز با افتخار درصد واریز یارانه‌ها و یا درصد افزایش افراد تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی اعلام شود مگر مردم ریزه‌خوار و یا فقیر هستند؟