سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

شب گذشته نشست صمیمی نماینده بهار و کبودراهنگ با خبرنگاران، اصحاب رسانه و فعالین مجازی شهرستان بهار در سالن اجتماعات شهرداری لالجین برگزار شد.

شناسه خبر: 13541

 

به گزارش نشاط شهر، شب گذشته نشست صمیمی نماینده بهار و کبودراهنگ با خبرنگاران، اصحاب رسانه و فعالین مجازی شهرستان بهار در سالن اجتماعات شهرداری لالجین برگزار شد.

 

در این نشست که به مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار برگزار شد، بخشداران صالح آباد و مرکزی و برخی از اعضای شورای شهر لالجین و بهار نیز حضور داشتند.

 

فتح الله توسلی در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته خبرنگار به ارزش کار خبر و خبرنگاری اشاره کرد و اظهار داشت: گاهی یک خبر جامعه را به سوی بحران، مشکلات و درگیری هدایت می کند و خبر درست و حکیمانه جامعه را به سمت صحیح هدایت کرده و زمینه شکل‌گیری در راستای آگاهی‌سازی لازم را به وجود می‌آورد.

 

فتح الله توسلی با بیان اینکه پیگیری ها در بخش های مختلف صورت می گیرد چه دولت و چه مجلس  کار می‌کنند، ابراز کرد: نقد و انتقاد باید در جامعه باشد و نباید از نقد منصفانه عقب‌نشینی کرد و ادبیات درست و به موقع بدون تحریک‌آمیزی و به دور از مسائل حاشیه‌ای ضروری است.

 

در ادامه خبرنگاران و فعالین فضای مجازی در حضور سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهار به بیان مهمترین دغدغه های صنفی خود پرداختند.

 

از جمله مهمترین مسائل مطرح شده از سوی فعالین مجازی و ادمین های کانال های خبری روستایی برگزاری دوره های آموزشی خبرنگاری و خبرنویسی و ورود حرفه ای به عرصه خبرنگاری بود که با اعلام آمادگی مجموعه خبری نشاط شهر جهت برپایی دوره های آموزشی و بازدید از خبرگزاری های مطرح کشور مواجه شد و نماینده مردم بهار و کبودراهنگ نیز حمایت خود را از این طرح اعلام کرد.

 

در ادامه حضار به بیان برخی شبهات مطرح شده در فضای مجازی و رسانه ای شهرستان در روزهای اخیر همچون برکناری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد بهار و حدف نام بهار از پروژه چهاربانده همدان گل تپه علیصدر پرداختند که نماینده به آنها پاسخ داد.

 

دیگر موضوع مطرح شده از سوی حضار انتقاد به نبود نشست خبری از سوی نماینده با اصحاب رسانه بود که باعث ارتباط کم مردم و رسانه ها با نماینده شده است و نماینده نیز قول مساعد داد که تعداد نشست های خبری خود با خبرنگاران را بیشتر کرده و پاسخگوی سوالات آنها باشد.

 

در پایان نیز با اهدای لوح سپاس و هدایایی از اهالی رسانه، خبرنگاران و فعالین مجازی تقدیر شد.

 

مرضیه کریمی رادپور

 

 

 

 

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی