سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

به مناسبت هفته خبرنگار، نشست خبری بخشدار، شهردار و اعضای شورای شهر صالح آباد با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان بهار در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد.

شناسه خبر: 13545

 

به گزارش نشاط شهر، نخست حجت الاسلام و المسلمین اباذر طالبی رئیس شورای شهر صالح آباد ضمن تبریک به اصحاب رسانه و صاحبان قلم گفت: خبرنگاران باید قدرت تفکر، انتقاد و مسئولیت پذیری داشته باشند و همچنین سلامت روان هم یکی دیگر از ویژگی های یک خبرنگار است.

 

رئیس شورای شهر صالح آباد گفت: درواقع قلمی که خبرنگاران در دست دارند، قدرت را بیان می‌کند و نشانه قدرت است. انتشار یک خبر هرچند کوتاه میتواند یک جامعه را تغییر دهد و متحول کند.

 

وی در ادامه اشاره کرد: حضرت زینب بود که وقایع کربلا را نقل کرد و به سمع و بصر مردم رساند که این عمل همانند عمل شرح واقعه و خبرنگاری است.

 

طالبی در پایان صحبت های خود گفت: عدم دسترسی به برخی ادارات و نبود تجهیزات و امکانات رفاهی و اتحادیه رانندگان تریلی سازی از جمله مشکلات مردم فهیم شهرصالح آباد است.

 

سپس عادل عبدالملکی بخشدار صالح آباد ضمن تبریک این روز گفت: خبرنگاران می‌توانند نقش بسزایی در امید آفرینی جامعه داشته باشند و باتوجه به تحریم هایی که صورت گرفته با خبر سازی خود میتوانند باعث سلامت روح و روان مردم شوند.

 

وی افزود: شهر صالح آباد یکی از شهرهای توریستی و دارای جاذبه های گردشگری است و همچنین تریلی سازی شهر صالح آباد زبانزد خاص و عام است. از جمله مکان های گردشگری خانه عمارت حاج غیبعلی ،پل انگلیس و امامزاده بابا علی و روستاهای پرلوک و میهمله می باشد.

 

وی در ادامه گفت: مشکل عمده معدن سنگ آهن بابا علی و مسیر حسن قشلاق  و انتقال پساب تصفیه خانه بهرام آباد به صالح آباد و برخی از روستاها با مشکل آبرسانی مواجه هستند و یا مشکل جاده ای دارند که می‌توان به اتصال راه جاده ای کرمانشاه به غار علیصدر که از بلوار سید جمال الدین اسد آبادی است و اصلاح جاده حسن قشلاق که خطر تصادفات را کاهش می دهد و مردم راحت تر می‌توانند به مسیر راه کربلا متصل بشوند و افزایش شهرک های صنعتی روستای بهادربیگ اشاره کرد.

 

مهندس سحاب روشن گفت: آسفالت ریزی در حجم ۷هزار تن در دوسال اخیر صورت گرفته و همچنین پیاده رو سازی در ۱۲هزار متر مربع و اجرای بارگاه برای دو شهید گمنام و جداول و افزایش فضای سبز، اجرای بلوار اسد آبادی به طول ۱۲۰۰متر و عرض ۷۶متر که راه دسترسی به ۱۷روستا است از دیگر اقدامات صورت گرفته می باشد. ساماندهی ۵۰ هکتار  از اراضی جنوب جاده کرمانشاه به تریلی سازان اختصاص داده شده که راه مسیر اصلی را بازگشایی کنند.

 

در پایان شهردار صالح آباد گفت: با توجه به مصوبات، بودجه سال ۱۴۰۲ ،۴۵میلیارد تومان در نظر گفته شد که ۳۰میلیارد آن به پروژه های عمرانی تخصیص داده شد.

 

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید.

 

آرزو میرزایی

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی