سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

احمدی معاون مشاوره وزیر کشور، توکلی مدیر کل امور ایثارگران و مشاوره استانداری و مجتبی فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار و مسئولان دستگاه های اجرایی با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان در سالن اجتماعات فرمانداری بهار دیدار کردند.

شناسه خبر: 13561

 

به گزارش نشاط شهر، احمدی معاون مشاوره وزیر کشور، توکلی مدیر کل امور ایثارگران و مشاوره استانداری و مجتبی فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار و مسئولان دستگاه های اجرایی  با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان در سالن اجتماعات فرمانداری بهار دیدار کردند.
نخست مجتبی فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار گفت: ما مدیون ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده شهدا هستیم. آنها بدون توقع هستند و باید مورد تکریم قرار گیرند. شهرستان بهار بیش از  ۶۰۰ شهید و ۸۴ آزاده و بیش از هزار جانباز دارد.

 

توکلی مدیر کل امور ایثارگران و مشاور استاندار گفت: برخی از افراد در برخی مشاغل یا لباس روحانیت ایجاد تنزع در جامعه می‌شوند. آنان با صراحت می‌گویند که چرا از جانبازان و خانواده شهدا و ایثارگران در دانشگاه ها و ادرات با سهمیه وارد می‌شوند در حالی که چنین نیست، ۲۱درصد ایثارگران ما توانسته اند به اندک سهمیه دسترسی داشته باشند باید از این افراد که اینگونه می‌نگرند سوال پرسید که آیا حاضری پدر و یا برادر شما قطع عضو یا به شهادت برسند و شما هم دارای سهمیه بشوید ؟قطعا جوابتان خیر است. ما اگر در آرامش زندگی می‌کنیم مدیون خون شهدا و جانبازان و ایثارگران و رزمندگان هستیم .کسانی که توهین می‌کنند باید پاسخگو باشند.

 

در پایان جلسه نیز احمدی معاون مشاوره وزیر کشور اینگونه گفت: هدف نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهت تحقق حقوق واقعی ایثارگران است. دستگاه اجرایی یا رسانه ها یا کسانی که تریبون در دست دارند نباید اجازه توهین به اقشار ایثارگران و خانواده شهدا و جانبازان را بدهند و باید برخورد جدی توسط مسئولین صورت بگیرد.

 

وی افزود: همین شهدا هستند که باعث حفظ انقلاب شده‌اند. مسئولین باید از اقشار خانواده شهدا ،آزادگان و جانبازان و ایثارگران سرکشی کنند و به پای حرف آنها برسند واز آنها دعوت کنند که در جلسات حضور داشته باشند.

 

وی در ادامه افزود : ورودی شهرستان و روستاها باید تصاویری از شهدا باشد چه شهدای جنگ تحمیلی و چه شهدای مدافع حرم همچنین نام معابر وکوچه ها به نام شهدا مزین گردد زیرا نماد فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی هستند.

 

در پایان جلسه، زارعی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهار گزارشی از عملکرد این ارگان ارائه داد و خانواده های شهدا و جانبازان و ایثارگران نیز از مشکلات خودشان صحبت کردند.

 

 

آرزو میرزایی

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی