سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مدیر داروخانه بیمارستان آیت‌الله بهاری در پاسخ به انتقاد همشهریان در خصوص هزینه بالای داروهای این داروخانه، نداشتن قراداد با برخی بیمه ها را دلیل این موضوع عنوان کرد.

شناسه خبر: 13565

 

به گزارش نشاط شهر، در پیام‌های ارسالی از سوی همشهریان قیمت بالای داروهای بیمارستان آیت الله بهاری مورد انتقاد واقع شده و در پیام آمده است: 

 

سلام خسته نباشید وقتتون بخیر؛

عذرخواهی میکنم یه اعتراض به داروخانه بیمارستان آیت الله بهاری داشتم...

امیدوارم به گوش مسئولین برسه.‌

واقعیتش ما بیمه تکمیلی داریم، هربار میریم داروخانه داخل بیمارستان که دارو بگیریم، میگن داروهاتون آزاده و باید پول بدید. حتی میگیم بیمه داریم میگن نه هرجا برید آزاد حساب میکنن..!

بعد همون نسخه رو میبریم داروخانه های داخل شهر، با بیمه و رایگان میگیریم..

ما باید اینهمه راه رو از بیمارستان تا داخل شهر بریم و برگردیم؟ لطفا رسیدگی کنید... ممنون میشم

 

...........................

مدیریت داروخانه بیمارستان آیت الله بهاری در پاسخ اعلام داشته :

 

با سلام راجع به بیمه های تکمیلی داروخانه بیمارستان با دو بیمه آتیه سازان حافظ مختص کارکنان دانشگاه علوم پزشکی همدان و بیمه دی قرارداد داره. 

 

برخی از داروهای بیمه های ذکر شده  فقط با مهر متخصص تعلق میگیرد  و برخی دیگر از دارو ها مانند  مکمل ها یا حتی آمپولهای تقویتی در بیمه دی آزاد حساب میشود و توسط بیمه تایید نمیشوند و حتی در صورتی که توسط ما رایگان حساب شود از طرف بیمه کسر شده و مبلغی پرداخت نمیشود.

 

ما در داروخانه بیمارستان ایت الله بهاری با بیمه های زیر قرارداد داریم: 

۱- تامین اجتماعی

۲- سلامت 

۳- نیرو مسلح

۴- بانک ملی

۵- اتیه ساز حافظ مختص کارکنان دانشگاه علوم پزشکی همدان

۶- بیمه دی 

 

 

وقتی پزشک داخل سایت وارد کنه ، پرسنل موظف اند بیمه رو محاسبه کنند منتها گاهی وقتا بیمه روستایی ست و بدون داشتن ارجاع اقلام ازاد حساب میشه. 

 

بیمه های دی و اتیه ساز حافظ تا وقتی خود‌ فرد که بیمه داره، اعلام نکنه، جایی مشخص نمیشه که بیمه تکمیلی داره و حتما باید قبلش اعلام کنید . و برای بیمه دی ارائه کارت ایثارگری و کارت ملی واجبه. چون زیاد از طرف برخی مورد سو استفاده قرار گرفته و دستور خود بیمه تکمیلی برای جلوگیری از سواستفاده و اینکه کسی از بیمه شما استفاده نکنه، بایدکارت  ایثارگری ارایه بشه. 

 

قیمت اقلام دارویی داخل سایت تیتک موجوده. و بصورت سراسری بروز میشه. برخی اقلام مخصوصا مکمل ها بدلیل اینکه خرید های قبل داروخانه ست از خیلی از داروخانه های استان ارزانتره. اما برخی دیگر بدلیل اینکه مجبوریم زود سفارش بدیم و قیمتها رو شرکتها تغییر میدند، بنابراین ممکنه متغیر باشه درهرصورت نباید از مبلغ مصوب تیتک یک ریال بیشتر باشه.

 

راجع به دوستی که فرمودند برق باختر مکمل پرداخت میکنه خیلی از بیمه ها همینطورن، اما باید ببینید اون مرکز قرارداد داره با بیمه مورد نظر شما یا خیر. 

بنده بعنوان مسئول داروخانه با بیمه های آسیا. بانک ملت، پارسیان، برق،بیمه معلم،و سرمد صحبت کردم منتها بیمه ها قرارداد نمیبندند و میگن داخل بهار مراجعه کننده کمه بنابراین تمایلی نداریم با داروخانه شما قرارداد ببندیم.

راجع به دوستی که فرمودند تنها یک ورق قرص ۸۰ تومان شده لطفا با مدرک و فاکتور و تایمی که تشریف اوردید فردا تشریف بیارید داروخانه من بررسی کنم چون مطمئنا یک ورق قرص ۸۰ تومان نیست پ احتمالا امپول تزریقی و اقلام دیگه هم داشتید. 

 

درهرصورت بنده دکتر علیرضا پلارک سعی کردم از زمانی که داروخانه را از بیمارستان اجاره کردم ، در این بازار واقعا ناجوانمردانه دارویی و باوجود مافیاهای دارویی و شرکتهایی که در ازای هر دارو مصرفی ،شما رو مجبور به خرید داروهایی میکنند که نیازی بهشون ندارید و از طرفی با توجه به پرداختی افتضاح بیمه ها و تاخیر پرداخت بیمه تامین اجتماعی که ماههاست پرداختی به بنده نداشته، و باعث شده چکهای شخص بنده دچار مشکل بشه، سعی کردم هرطور میتونم حداقل داروهای بیمارستان تکمیل باشه و مردم شهر بهار که همیشه به بنده لطف داشتند، در تهیه داروها کمتر به مشکل بربخورند. 

اما از همه بزرگواران میخوام که اگه دچار مشکلی شدند، با خود بنده تماس بگیرند یا حضورا تشریف بیارید و بنده شخصا مشکلات رو حل خواهم کرد.

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی