سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

صبح دیروز در ششمین روز از هفته دولت، استاندار همدان با سفری نیم روزه به شهرستان بهار با همراهی فرماندار شهرستان و نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس و جمعی از رؤسای دستگاه های اجرايي و سایر مسؤلین استانی و شهرستانی چندین پروژه را در حوزه های مختلف در سطح شهرستان بهار افتتاح کردند.

شناسه خبر: 13570

 

به گزارش نشاط شهر، آئین افتتاحیه زمین چمن مصنوعی درون مدرسه ای زنده یاد حاج ولی محمد قاسمی طاهر  همزمان در ششمین روز از هفته دولت، با حضور استاندار همدان، امام جمعه شهرستان بهار، مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان و فرماندار شهرستان بهار و نماینده مردم شریف بهار و کبودرآهنگ در مجلس و سایر مسؤلین استانی و شهرستانی در هنرستان آيت الله بهاری (ره) شهر بهار افتتاح شد.

 

در این مراسم حسین فیض اللهی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار با خیرمقدم و تبریک فرا رسیدن هفته دولت عنوان کرد: آیین افتتاحیه زمین چمن مصنوعی درون مدرسه‌ای آموزشگاه‌های استان، به صورت نمادین در راستای   شاداب سازی در آموزشگاه آیت الله بهاری(ره) شهر بهار افتتاح شد. 

 

 

وی تصریح کرد: این پروژه‌ به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع بهترین زمین چمن مصنوعی در سطح استان همدان است که محوطه سازی انجام شده به همت مدیریت آموزش و پرورش و با مشارکت سرمایه گذار خیر بهاری ورثه مرحوم ولی محمد قاسمی طاهر با اعتبار بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان و همکاری آموزشگاه آیت الله بهاری ره به بهره‌برداری رسید

 

فیض اللهی از خیرین و شهردار و شورای اسلامی شهر به ویژه ورثه مرحوم ولی محمد قاسمی طاهر که در اجرای زمین چمن مصنوعی مشارکت داشتند صمیمانه تقدیر و تشکر کرد 

 

اگر همتی بشود باید مردم در کنار دولت قرار بگیرند

 

همچنین حجت‌الاسلام رضا مصباح امام جمعه شهرستان بهار نیز اظهار داشت: شهید رجایی آنچه که آموخت این بود که طول و مدت مدیریت مهم نیست، می‌شود و شاید تعداد مدتی مدیریتی کرد اما می‌توان مدیریتی کرد که تا تاریخ ثبت شود و شهید فهمیده و شهید رجایی به ما آموختند که با سن ۱۳ ساله می‌شود در راستای تاریخ عمر کرد

 

امام جمعه بهار افزود: اگر همتی بشود باید مردم در کنار دولت قرار بگیرند، چرا که اگر نگاه ما صرفا دولتی باشد بسیاری از کارها بر زمین می‌ماند

 

رضا مصباح ادامه داد: کاری که با همدلی و هم صدا جهت توسعه و آبادانی شهر و کشور با همراهی مردم انجام شود قطعا اثر بخشی بیشتری خواهد داشت 

 

 امروز امکانات ما محدود است و نیازمندی ها بیشتر از امکانات/باید از ظرفیت های مردمی استفاده شود

 

در ادامه دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان عنوان کرد: امروز توفیقی بود که در ششمین روز از هفته دولت در جمع مردم شهید پرور و پرتلاش شهرستان بهار جهت افتتاح زمین چمن مصنوعی درون مدرسه ای زنده یاد حاج ولی محمد قاسمی طاهر باشیم.

 

وی افزود : اقداماتی که در طول یکساله گذشته توسط دولت محترم سیزدهم انجام شده تعدادی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

 

وی تصریح کرد: هم اکنون در عرصه علم و دانش و صنعت و کشاورزی توفیقاتی به واسطه لطف و عنایت خداوند و شهدا با رهبری مقام معظم رهبری مدظله العالی حاصل شده و علاوه بر همه فشار و تحریم ها روز به روز گشایش و پیشرفت در سطح ملی اقدامات خوبی را مشاهده میکنیم .

 

قاسمی فرزاد با بیان اینکه "دولت به تنهایی قادر به حل مشکلات نیست" ادامه داد: امروز امکانات ما محدود است و  نیازمندی ها بیشتر از امکانات میباشد و تنها راه چاره این است که مردمی سازی کنیم و از طرفیت های مردمی استفاده کنیم و در این راستا است که کشور در مسیر رشد و پیشرفت قرار بگیرد و شاهد رشد و پیشرفت خواهیم بود.

 

قاسمی فرزاد اذعان کرد: آیین افتتاحیه زمین چمن مصنوعی درون مدرسه‌ای آموزشگاه‌های استان، به صورت نمادین در آموزشگاه آیت الله بهاری(ره) شهر برگزار شد که از یاری نماینده محترم بهار و کبودرآهنگ، امام جمعه شهرستان و فرماندار شهرستان بهار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان و خانواده مرحوم زنده یاد حاج ولی محمد قاسمی طاهر نیز سپاسگزاریم .

 

کلنگ زنی پروژه ۱۲۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهر بهار

 

 آئین کلنگ زنی شروع عملیات اجرایی پروژه‌ ۱۲۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهر بهار با حضور استاندار همدان، فرماندار شهرستان بهار و مدیر کل بنیاد مسکن همدان و سایر مدیران کل استانی و مسؤلین شهرستانی به صدا درآمد.

  

فرماندار بهار در آئین مراسم کلنگ زنی شروع عملیات اجرایی پروژه‌ ۱۲۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهر بهار با بیان اینکه" نهضت ملی مسکن یکی از مشکلات اصلی در سطح استان به ویژه شهرستان بهار است" عنوان کرد: این پروژه با  مساحتی به قطعه زمین ۵۳۹۵ متر مربع با تعداد طبقات ۶ طبقه مسکونی +۲ طبقه پارکینگ با سطح اشتغال ۱۶۵۶ متر مربع کلنگ زنی شد.

 

دکتر فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار در این مراسم گفت: این پروژه در مساحتی به زمین ۵ هزار و ۳۹۵ مترمربع در ۱۲۰ واحد با تأمین ۱۰۰ درصدی پارکینگ در ۶ طبقه مسکونی با ۲ طبقه پارکینگ کلنگ‌زنی شد.

 

وی با بیان اینکه با این افتتاح 17 هکتار از اراضی شهر بهار برای ساخت فازهای بعدی نهضت ملی به نام دولت سند زده شد ادامه داد: پنج و نیم هکتار از اراضی شهر لالجین در مراحل پایانی الحاق برای مسکن ملی این شهر قرار گرفت و بخش در صالح آباد نیز اراضی ساخت مسکن ملی در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفت و به زودی مراحل احداث مسکن ملی در شهر مهاجران به سرانجام خواهد رسید و لازم به ذکر است که برای حصول این پروژه هفده جلسه توسط فرماندار شهرستان بهار با مجموعه استانداری همدان و جلسات متعددی با جهادکشاورزی ،شهرداری ها و مالکان برگزار شد.

 

واحد بسته بندی گوشت در فاز دو شهرک صنعتی بهاران افتتاح شد

 

همچنین در ادامه با حضور قاسمی فرزاد استاندار همدان، فرماندار شهرستان بهار،نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل استانی و رؤسای ادارات اجرایی شهرستان، بسته‌بندی گوشت هادی پیکانی واقع در شهرک‌ صنعتی بهاران فاز دو افتتح شد. 

 

این پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال و با ظرفیتی ۴۵۰ تن به بهره‌برداری رسید و منظور قطعه‌بندی و بسته‌بندی کاهش ضایعات توانسته برای با ۱۲ نفر ایجاد اشتغال کند.

 

در حاشیه این مراسم افتتاحیه با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری و استاندار همدان به صورت بر خط وبیناری ۷ هزار طرح مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید در سراسر کشور افتتاح شد که تعداد ۳۴۴ طرح سهم استان همدان است که برای ۴۷۶ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

 

افتتاح شرکت راشین در های ضد حریق شهرک صنعتی بهاران شهرستان بهار

 

از دیگر پروژه های افتتاحی هفته دولت شرکت تولید در های ضد حریق و سرقت در شهرستان بهار بود که با حضور استاندار همدان، فرماندار شهرستان بهار، نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس و جمعی از مدیران کل استانی و رؤسای دستگاه های اجرایی شهرستان افتتاح شد

 

 این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال واقع در شهرک صنعتی بهاران توانسته برای ۵۰ نفر ایجاد اشتغال کند 

 

بازدید دکتر قاسمی فرزاد استاندار همدان از موکب آيت الله بهاری(ره) واقع در ورودی شهر بهار

 

در حاشیه افتتاح پروژه ها دکتر قاسمی فرزاد استاندار همدان با همراهی فرماندار شهرستان بهار و سایر مسولین استانی و شهرستانی با حضور در موکب آيت الله بهاری(ره) شهر بهار واقع در ورودی شهرستان بهار ضمن عرض خداقوت به خادمان موکب از زحمات تمامی کارکنان تقدیر و تشکر کرد.

 

 

افتتاح شرکت واحد ماشین سازی یوز پای الوند روستای زاغه بخش مرکزی شهرستان بهار

 

در ادامه نیز واحد ماشین سازی یوز تیز پای الوند با حضور دکتر قاسمی فرزاد استاندار همدان، احمد شانیان مدیر کل صنعت و معدن تجارت استان و فرماندار شهرستان و نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ سایر مسؤلین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید

 

 

 این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴۱میلیارد ریال و با اشتغال ۵۰ نفر تریلی کفی سه محور ۳۰۰ دستگاه تریلر کانتین بر سه محور ۵۰۰ دستگاه مورد بهره برداری قرار گرفت .

 

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید. 

 

فاطمه بدرلو 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی