سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/6/17 16:01:20
رئیس اداره برق شهرستان بهار:

شهرستان بهار به لحاظ زیر ساخت های برق یکی از شهرستان های خاص استان همدان است

نشست خبری مهندس مازیار بلالی مقدم رئیس اداره برق شهرستان بهار با خبرنگاران شهرستان در سالن کنفرانس اداره برق برگزار گردید.

شناسه خبر: 13579

 

به گزارش نشاط شهر، نشست خبری مهندس مازیار بلالی مقدم رئیس اداره برق شهرستان بهار با خبرنگاران شهرستان در سالن کنفرانس اداره برق برگزار گردید.

 

ابتدای این جلسه مازیار بلالی مقدم رئیس اداره برق شهرستان بهار گفت: خبرنگاران پل ارتباطی ای میان ادارات و مردم هستند و درخواست های هردو طرف را به سمع و بصر می‌رسانند. 

 

وی ادامه داد: شهرستان بهار در سال گذشته به ۵۳هزار مشترک در مجموعه تجاری ،خانگی ،عمومی ،کشاورزی،صنعتی در زمینه برق خدمت گزاری کرده است.

 

وی افزود: در۱۰۰کیلومتر خط فشار بر کیلومتر برساعت است، ۷۰۰کیلومتر خط فشار زمین است و ۶۸روستا دارای برق هستند .

 

بلالی مقدم ادامه داد : ۱۰۰درصد روستاها و چهار شهر اصلی شامل بهار ،صالح آباد و لالجین ومهاجران زیر مجموعه ی این مزایا و تحت پوشش می باشند .

 

مهندس بلالی گفت :خوشبختانه شهرستان بهار به لحاظ زیر ساخت های برق ،یکی از شهرستان های خاص استان همدان می باشد،چرا که بیشترین مصرف بخش صنعت در استان و همچنین جز مولد استان میباشد .

 

وی با بیان اینکه بهار قطب کشاورزی و صنعت استان است افزود :جدا از موارد شهر لالجین به دلیل دارا بودن سفال در قطب گردشگری فعالیت می‌کند، واین سه مورد که افتخار آفرین است از لحاظ زیر ساخت برق و برای ما حائز اهمیت میباشد .

 

۲۵الی ۳۰درصد صنعت برق مربوط به شهرستان بهار  در استان همدان است .

 

در ادامه بلالی مقدم گفت :اقدامات لازم در دولت سیزدهم در دوبخش روستایی و شهری صورت گرفت ۴۹ کیلومتر احداث و اصلاح شبکه فشار ضعیف با کابل خود نگهدار داشته‌ایم و حدود۴۰۰اصله پایه ۹ متری اصلاح گشته است در همین راستا۳۰۰ دستگاه چراغ روشنایی و ۱۴ دستگاه ترانسفورماتور به ظرفیت شبکه برق رسانی شهرستان اضافه شده است. 

 

وی افزود : یکی از برنامه ها و اهداف مجموعه ی ما هوشمند سازی و کنترل سازی شبکه است و در همین راستا ۷ دستگاه کلیدهای قدرت هوشمند و نصب ۷۰۰ دستگاه کنتور صنعتی و کشاورزی هوشمند صورت گرفته است.

 

وی ادامه داد :۴۰ اداره به کنتور هوشمند مجهز شدند که الزامی بود که از راه دور کنترل شوند و تا پایان سال باقی ادارات به این کنتور مجهز خواهند شد .

 

بلالی مقدم با اشاره به نقش رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی گفت: یکی از فواید این اخبار کاهش پیک تابستانه بود.

 

وی اظهار داشت: طبق تفاهم نامه وزرات نیرو با وزرات کشاورزی و وزرات صمت  ۹۰درصد کشاورزی طبق این قرار داد ۱۸۰ساعت ،۵الی ۶ساعت مدیریت بار و از ساعات ۱۲تا ۱۷عصر خاموشی بود و در بخش صنعت باتوجه به موضوع امنیت تولید هفته ای یک روز مدیریت بار ،جا به جایی شیفت می باشد، که  ۳۰درصد نسبت به سال گذشته کاهش بار بوده  و ۶۰درصد خانگی و تجاری بحث تشویقی  شامل ۱۹۴۹۲مشترک نزدیک ۱۲میلیارد تومان شامل پاداش شدند.

 

نزدیک ۲۴میلیارد تومان اعتبارات شامل بهار،لالجین و صالح آباد تخصیص یافت.

 

وی خواستار استفاده مشترکان از اپلیکیشن برق من شد و گفت:شهروندان گرامی میتوانند برای دیدن قبوض برق ،پرداخت ،انتقاد و پیشنهاد و تشکر و دارا بودن ۲۷ آیتم مختلف این برنامه برنامه به راحتی امور خود را انجام دهند .

 

 

بلالی مقدم افزود :کارکنان اداره برق بصورت بسیجی و جهادی در تموم فصول  سرما وگرما در حال خدمات دهی به شهروندان فهیم شهرستان بهار هستند. و با اشاره به بدهی ۵۵ میلیارد ریالی مشترکان خواستار پرداخت به موقع قبوض برق جهت افزایش خدمت رسانی به مشترکان شد

 

وی به  ۱۳ پروژه افتتاح شده در هفته دولت  با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد تومان اشاره کرد و در ادامه با حضور اصحاب رسانه در محل یکی از پروژه ها به اهمیت پروژه های انجام شده در بالابردن کیفیت برق رسانی و برطرف شدن ضعف ولتاژ و کاهش خاموشی ها پرداخت.

 

درپایان با اهدای لوح تقدیر از همکاری خبرنگاران تقدیر به عمل آمد.

 

 

آرزو میرزایی

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی