سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

با توجه به دریافت پیام‌های مردمی مبنی بر وضعیت سالن‌های ورزشی در سطح شهر بهار خبرنگار نشاط شهر پیگیر این موضوع شد و با جعفری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار به گفتگو پرداخت.

شناسه خبر: 13585

 

به گزارش نشاط شهر در متن پیام مردمی آمده است:

 

از مسئولین محترم شهر تقاضا داریم در نهضت آبادانی دیار آیت الله بهاری توجه ویژه‌ای نیز به ورزش و سالن‌های ورزشی شهرستان بهار داشته باشند.

از آنجا که تنها تفریح سالم جوانان و نوجوانان در شهر بهار ورزش کردن است چه بسا باید مسئولین اهمیت ویژه‌ای در این زمینه قائل باشند.

استخر بانوان سال‌هاست در دست احداث است، به دلیل خراب بودن کفپوش سالن حاجیلو این سالن قابل استفاده نیست!

سالن مهرورزان در محدوده ای قرار دارد که رفت و آمد توسط ماشین های تاکسیرانی امکان پذیر نیست و این مشکل استفاده از این سالن را برای مردم سخت کرده است.

سالن امیرالمومنین به سالن آموزش و پرورش معروف شده است و به خاطر نداشتن تعامل روسای اداره ورزش و آموزش و پرورش هیئت‌های ورزشی باید به صورت خصوصی سانس اجاره کنند.

لذا از مسئولین محترم خواهشمندیم پاسخگوی این مشکلات باشند.

 

 

 

 

در پاسخ محمد جعفری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار گفت: خوشبختانه از نظر اماکن ورزشی و سرانه ورزشی شهرستان بهار در حد مطلوب قرار گرفته است.

 

وی افزود: استخر شهید رنجبر صولتی به تازگی تعمیر و تجهیز شده است و در اختیار همشهریان و ورزشکاران عزیز قرار گرفته است.

 

وی در خصوص استخر بانوان اظهار داشت : با پیگیری‌های فراوان فرماندار و نماینده محترم و اداره کل ورزش و جوانان اعتبارات خوبی برای تکمیل استخر بانوان انجام گرفته و به زودی شاهد پیشرفت و تکمیل این پروژه خواهیم بود.

 

جعفری به امکانات برخی دیگر از اماکن ورزشی شهر بهار اشاره کرد و گفت: سالن شهید چراغی (مهرورزان) یکی از بهترین سالن‌های استان همدان می‌باشد، سالن شهید مهری سالن جودو یکی از مجهز‌ترین سالن‌های استان است که میزبان چندین مسابقات کشوری بوده و در آینده‌ای نزدیک میزبان اردوی تیم ملی خواهند بود،سالن بانوان نیز جزو سالن‌های مجهز بوده و در رده قابل قبول قرار گرفته است.

 

وی افزود: سالن حاجیلو با وجود آنکه سالن قدیمی محسوب می‌شود اما خوشبختانه همه سانس‌ها تکمیل و در اختیار ورزشکاران می‌باشد،از آنجا که این سالن به صورت مزایده در اختیار بهره‌بردار قرار گرفته است و حفظ و نگهداری آن وظیفه بهره‌بردار می‌باشد و با توجه به محدود بودن اعتبارات و تجهیز اماکن بیشتر تعمیرات از سوی خیرین و درآمد سالن انجام می‌گیرد اما با توجه به تقاضای همشهریان و قدیمی بودن سالن حتماً از اعتبارات جدید بخشی به این سالن تخصیص داده خواهد شد.

 

وی افزود: سالن امیرالمومنین آموزش و پرورش سالن کاملاً استانداردی بوده و جوانان می‌توانند به صورت آزاد یا در قالب هیئت‌های ورزشی از این سالن استفاده کنند.

 

جعفری در پایان عنوان کرد: اداره ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش با کلیه دستگاه‌ها اعم از اداره آموزش و پرورش تعامل دارد.

 

 

هانیه عبدی 

 

انتهای پیام/ص 

 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی