سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار در پیش از خطبه های نماز جمعه با تبریک آغاز سال تحصیلی گفت: در روز اول مهر، تمامی مدارس بهار بازگشایی می شوند و آمادگی لازم برای حضور دانش آموزان در مدارس وجود دارد.

شناسه خبر: 13594

 

به گزارش نشاط شهر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار در پیش از خطبه های نماز جمعه با تبریک آغاز سال تحصیلی گفت: در روز اول مهر، تمامی مدارس بهار بازگشایی می شوند و آمادگی لازم برای حضور دانش آموزان در مدارس وجود دارد.

 

حسین فیض اللهی اضافه کرد: امسال ۱۳ هزار و ۵۰۰ دانش آموز بهاری در مقاطع تحصیلی مختلف به فراگیری علم می پردازند.

 

وی اظهار داشت: طرح‌های عمرانی در سطح مدارس شهرستان بهار در حال انجام است و آموزشگاه آقا محمدی شهر صالح آباد در اول مهر به بهره‌برداری خواهد رسید و پروژه آموزشگاه ۵ کلاسه وهنان، ۷ کلاسه ملی خیری روستای سیمین و ۱۲ کلاسه شهرک فرهنگیان بهار آغاز شده است تا بخشی از کمبود فضای آموزشی حل شود.

 

حسین فیض اللهی تصریح کرد: آسفالت ریزی در مدارس روستایی از جمله پرلوک و خوشاب و شهرهای بهار و صالح آباد انجام می شود و مدارس بوعلی سینای بهار، ریحانه، آمنه، فرخی زاغه و شهدای بهادربیگ به سیستم گرمایشی مجهز شدند.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار گفت: رویکرد فعالیت آموزش و پرورش در کنار آموزش، توجه به مباحث فرهنگی، مذهبی و تربیتی و توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

 

زهرا صادقی گلزار

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی