سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/7/6 13:48:31
نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ در مجمع سلامت شهرستان بهار:

وضعیت جمعیتی کشور به شدت نگران کننده است/ قوانین جوانی جمعیت برای مردم تبیین شود

فتح الله توسلی با اشاره به اینکه جوانی جمعیت از سال‌های گذشته جزو دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری بوده گفت: در همین راستا قانون جامع "حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" در مجلس یازدهم تصویب شده اما مردم به طور کامل واقف نیستند که باید این قوانین تبیین شود.

شناسه خبر: 13601

 

به گزارش نشاط شهر، فتح الله توسلی با اشاره به اینکه جوانی  جمعیت از سال‌های گذشته جزو دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری بوده گفت: در همین راستا قانون جامع "حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" در مجلس یازدهم تصویب شده  اما مردم به طور کامل واقف نیستند که باید این قوانین تبیین شود.

 

وی افزود:حوزه‌های مسکن، واگذاری زمین، تسهیلات فرزندآوری، مسائل پزشکی، ناباروری و تسهیل ازدواج جوانان از موضوعاتی است که در این قانون آمده است.

 

توسلی با تاکید بر اینکه پیری جمعیت عواقب سوء برای کشور دارد گفت: اگر روال پیری جمعیت به این صورت باشد در آینده نزدیک ممکن است تبدیل به تهدید در حوزه‌های مختلف شود.

 

فتح الله توسلی گفت:هر کشوری در ایمنی راه و توسعه راه تلاش کند قطعا در پیشرفت آن کشور موثر خواهد.

 

وی با بیان اینکه یکی از اولویت های اصلی ما حوزه راه بوده است گفتط: راه همدان بهار گل تپه علیصدر که یکی‌ از نقاط حادثه خیز منطقه بود و سالیان سال برای بهسازی این محور کاری صورت نگرفته بود اکنون عملیات اجرایی چهار بانده کردن آن در حال انجام است .

 

وی گفت:فقط برای ماده ۲۳ آن حدود یک سال و نیم و با برگزاری بیش از ۵۰ جلسه در سازمان برنامه و بودجه کشور صورت گرفت تا محقق شد چرا که اولویت ما بود.

 

وی ادامه داد: راه خلعت آباد نیز دیگر نقاط حادثه خیز است و با پیگیری های صورت گرفته پس از اخذ ماده ۲۳ اکنون از۴محل اعتبار در نظر گرفته شده و فقط از محل منابع بانکی ۲۵۰ میلیارد تومان مشارکت بانکی دارد.

 

وی با بیان اینکه خودرو یکی از عوامل تاثیر گذار در حوزه سلامت و ایمنی است گفت: به عنوان نماینده مجلس چندیین بار در صحن به شرکت های تولید کننده تذکر دادیم ولی متاسفانه بعضی از جریانات نمی خواهند و ما وظیفه داریم پیگیری کنیم.

 

 

زهرا صادقی گلزار

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی

برخی که ادعای دینداری و انقلابیگری داشتند به علما و نخبگان توهین کردند/ مارپیچ سکوت شکسته شد، تا کی باید تحت خفقان این تخریب‌ها باشیم؟/ یک روز برای زندگی‌کردن زندگی نکرده‌ام/ به برخی با ورود به عرصۀ انتخابات تهمت‌زده شد؛ من نمی‌توانم محبت و زحمات آن‌ها را جبران کنم/کار تازه شروع شده است؛ کشور به عقلانیت انقلابی نیاز دارد

باید با در نظر گرفتن دغدغه‌های ۱۴ میلیون نفری که به نامزد پیروز رأی ندادند، اجازه ندهیم که آن‌ها مأیوس شوند / این انتخابات حاوی پیام‌های مهم کاهش مشارکت بود / عدم تمایل بخش قابل توجهی از مردم برای استفاده از حق انتخاب خود باید اهل سیاست را به خود بیاورد؛ نمی‌توانیم به راحتی از کنار آن بگذریم / مهم‌ترین نکته این است که این کاهش مشارکت برای ما تبدیل به یک مسئله جدی شود

چشم بستن بر روی ناعدالتی‌ها دلیلی بر عدم حضور مردم پای صندوق‌های رای است/ موضوع امروز ما شرکت در انتخابات و انتخاب درست است/مردم ما عاقل و دانا هستند و قدرت انتخاب دارند/ رشد اقتصادی کشور وابسته به حضور در مجامع بین‌المللی است/ چرا باید هر روز با افتخار درصد واریز یارانه‌ها و یا درصد افزایش افراد تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی اعلام شود مگر مردم ریزه‌خوار و یا فقیر هستند؟