سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/7/6 13:48:31
نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ در مجمع سلامت شهرستان بهار:

وضعیت جمعیتی کشور به شدت نگران کننده است/ قوانین جوانی جمعیت برای مردم تبیین شود

فتح الله توسلی با اشاره به اینکه جوانی جمعیت از سال‌های گذشته جزو دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری بوده گفت: در همین راستا قانون جامع "حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" در مجلس یازدهم تصویب شده اما مردم به طور کامل واقف نیستند که باید این قوانین تبیین شود.

شناسه خبر: 13601

 

به گزارش نشاط شهر، فتح الله توسلی با اشاره به اینکه جوانی  جمعیت از سال‌های گذشته جزو دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری بوده گفت: در همین راستا قانون جامع "حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" در مجلس یازدهم تصویب شده  اما مردم به طور کامل واقف نیستند که باید این قوانین تبیین شود.

 

وی افزود:حوزه‌های مسکن، واگذاری زمین، تسهیلات فرزندآوری، مسائل پزشکی، ناباروری و تسهیل ازدواج جوانان از موضوعاتی است که در این قانون آمده است.

 

توسلی با تاکید بر اینکه پیری جمعیت عواقب سوء برای کشور دارد گفت: اگر روال پیری جمعیت به این صورت باشد در آینده نزدیک ممکن است تبدیل به تهدید در حوزه‌های مختلف شود.

 

فتح الله توسلی گفت:هر کشوری در ایمنی راه و توسعه راه تلاش کند قطعا در پیشرفت آن کشور موثر خواهد.

 

وی با بیان اینکه یکی از اولویت های اصلی ما حوزه راه بوده است گفتط: راه همدان بهار گل تپه علیصدر که یکی‌ از نقاط حادثه خیز منطقه بود و سالیان سال برای بهسازی این محور کاری صورت نگرفته بود اکنون عملیات اجرایی چهار بانده کردن آن در حال انجام است .

 

وی گفت:فقط برای ماده ۲۳ آن حدود یک سال و نیم و با برگزاری بیش از ۵۰ جلسه در سازمان برنامه و بودجه کشور صورت گرفت تا محقق شد چرا که اولویت ما بود.

 

وی ادامه داد: راه خلعت آباد نیز دیگر نقاط حادثه خیز است و با پیگیری های صورت گرفته پس از اخذ ماده ۲۳ اکنون از۴محل اعتبار در نظر گرفته شده و فقط از محل منابع بانکی ۲۵۰ میلیارد تومان مشارکت بانکی دارد.

 

وی با بیان اینکه خودرو یکی از عوامل تاثیر گذار در حوزه سلامت و ایمنی است گفت: به عنوان نماینده مجلس چندیین بار در صحن به شرکت های تولید کننده تذکر دادیم ولی متاسفانه بعضی از جریانات نمی خواهند و ما وظیفه داریم پیگیری کنیم.

 

 

زهرا صادقی گلزار

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی